Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dne 24.05.2018 jsem si přes Váš E-Shop objednal a zakoupil mobilní telefon Honor 10 128GB - modrý. Dne 20.01.2020 jsem dával telefon reklamovat přímo do autorizovaného servisu značky Honor z důvodu toho, že telefon nešel zapnout. Reklamace byla uznána a byla vyměněna baterie, sub boardu a zadního krytu. Po této záruční opravě jsem začal mít problém se SIM od vaší společnosti. Vypadával mi signál a lidé se mi dovolali na 3.pokus. Tak jsem telefon se stejným problémem 4x reklamoval ve vaší pobočce v OC Chodov.
Po první reklamaci byla vyměněna základní deska, ale signál vypadával dál. Po druhé byla reklamace zamítnuta s tím, že se chyba neprojevila. Po třetí rekl. opět vyměněna základní deska, ale opět signál stále vypadával. Při 4. rekl., která byla podána ještě v den vyřízení 3. rekl, tj 03.04.2020 mě do 30 dnů nikdo o jejím vyřízení neinformoval, což je povinnost prodejce. Takže 31. den tj. 05.05.2020 jsem přišel na pobočku v OC Chodov a zaměstnankyně mi sdělila, že telefon zde nikde není a mám tedy nárok na odstoupení od kupní smlouvy.
Bylo mi sděleno, že tak velký obnos hotovosti na pobočce není a vrácení peněz bude převedeno na účet. Kolegyně tedy vypsala požadavek ve Vašem systému a myslel jsem, že vše bude uzavřeno. Dne 18.05.2020 mě kolegyně telefonicky kontaktovala, že požadavek o vyplacení dobropisu byl vrácen a že se mám 20.05.2020 dostavit na pobočku v OC Chodov a sdělila mi, že mi peníze vyplatí přes platební terminál. Po příchodu mi bylo oznámeno, že došlo k problému a celý požadavek se bude muset zadat znovu a přes jiný formulář. Po otázce, proč mi tedy nevrátí peníze přes terminál, mi bylo sděleno, že to nezle. Muse se dohledat celá cesta mobilního telefonu již od prodeje a zda kurýr, kterým byl telefon doručen, převzal a předal peníze.
Myslel jsem si že se mi snad zdá a zarazilo mě chování vašeho zaměstnance A.P., který se choval velice arogantně a drze. Okamžitě jsem z pobočky volal na ČOI, kde mi pracovník sdělil, že je povinností prodejce vrátiti peníze bez zbytečného odkladu. Přijde mi jako zákazníkovi absurdní, že kdyby měli pracovníci hotovost na pobočce, tak by odstoupení od kupní smlouvy bylo vyřešeno ihned, ale v případě bezkontaktního vyplacení je s tím takový problém a ještě že se musí dohledávat podrobnosti o tom, zda kurýr opravdu předal peníze.
Honor 10 128GB - modrý
V případě, že peníze nebudou okamžitě (nejpozději do 31.5.2020) převedeny na můj účet, tak podám podnět na ČOI a budeme tento problém řešit v mimosoudním řešení sporu, kde budu požadovat i úrok z prodlení, který je počítán od 5.5.2020, jelikož v ten den mohla být situace již uzavřena. Případně se obrátím na právnickou kancelář a budeme vše řešit soudní cestou.
|
Tweet |
Pokud došlo k odstoupení od smlouvy pro marné uplynutí lhůty k vyřízení reklamace, pak zákon lhůtu k vyplacení částky neukládá. Není-li sjednán čas plnění, platí že věřitel může požadovat plnění ihned a prodávající jakožto dlužník je poté povinen splnit závazek bez zbytečného odkladu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Hezký den,
velice mne mrzí, že došlo k této situaci a řeší se nyní vrácení částky za telefon.
Předala jsem prověření na řešení nejen ze strany prodejny, ale bude Vás v této souvislosti kontaktovat reklamační oddělení s dořešením.
Věřím, že tak dojde k brzkému vyřešení.
S pozdravem
Monika Morysová
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den,
tak další týden uplynul a peníze stále nemám na účtě. Pořádně se mnou nikdo nekomunikuje. Vaše jednání je neseriózní, když nejste schopni po více jak 3 týdnech vrátit peníze zákazníkovi, který odstoupil od kupní smlouvy. Jak dlouho ještě budu čekat???
Děkuji
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Hezký den,
z reklamačního oddělení jste byl již dle informací přímo kontaktován. V současné chvíli bylo již zadáno vrácení peněz zpět na prodejně, na Váš bankovní účet a platba Vám dorazí v nejbližším termínu.
Záležitost je již plně v kompetenci reklamačního oddělení, kde vše bylo předáno. V této záležitosti zde nemůžeme více pomoci.
Děkuji za pochopení.
S pozdravem
Monika Morysová
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den,
peníze byly připsány na účet 01.06.2020. Téměř po měsíci, kdy jsem na ně měl nárok.
Vaše jednání je neskutečné. Dne 22.05.2020 jsem odpovídal na e-mail panu Dominiku Bőhmovi a do dneška nemám jeho odpověď. Hlavně že jsem ho měl v případě potřeby kontaktovat.
Nicméně stále čekám, že mi poskytnete nějakou kompenzaci za bezmála měsíční blokaci mých finančních prostředků.
S pozdravem
Ing. Lukáš Grulich
Stížnost tedy přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Pěkný den,
z reklamačního oddělení jste byl znovu kontaktován, kde Vám bylo vše vysvětleno a sděleno.
Reklamace, tedy i tato stížnost zde tímto byla uzavřena a přeřazujeme řešení na dTest k uzavření.
S pozdravem
Monika Morysová
Guru pro Social Media, O2
Vzhledem k tomu, že hlavní problém (vrácení peněz) byl vyřešen, stížnost pro další komunikaci uzavíráme. Jestliže byly spotřebiteli peníze vyplaceny pozdě, může požadovat také úhradu úroků z prodlení, případně náhradu škody či ušlého zisku, pokud něco takového nastalo v příčinné souvislosti k jednání společnosti.