Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Reklamovala jsem dva mob.tel,které jsem zakoupila přes net odeslala jsem oba tel na adresu firmy ale bez odpovědi.tel číslo uvedené na internetu je stále nedostupné,takže spojit se telefonicky je nemožné.Po uplynutí zák.stanovené lhuty na vyřízení reklamace jsem odeslala odstoupení od smlouvy a požádala jsem o vrácení peněz ale opět bez jakékoliv reakce.
htm / 2 kusy celková cena 4080kč
vrácení peněz
|
Tweet |
Prodávající je povinen spotřebitele řádně informovat o rozsahu, podmínkách a způsobu uplatnění práva z vadného plnění, spolu s údaji o tom, kde lze reklamaci uplatnit. Uplatnila-li spotřebitelka reklamaci v souladu s těmito informacemi, reklamace se považuje za uplatněnou. Totéž platí i pro reklamaci uplatněnou na adrese, která je uvedena v obchodním rejstříku, nesplnil-li prodávající tuto povinnost. V takovém případě lze podat podnět České obchodní inspekci pro porušení zákona o ochraně spotřebitele. V podnětu doporučujeme i uvést, že reklamace nebyla vyřízena v zákonné lhůtě uvedené v § 19 zákona o ochraně spotřebitele. Po merném uplynutí lhůty k vyřízení reklamace může spotřebitelka od smlouvy odstoupit. Odstoupením se smlouva od počátku ruší a strany mají povinnost vrátit si vzájemná plnění.
Sídlo společnosti je vedeno na adrese: Havířov-Datyně, U dubu 6/15, PSČ 736 01.
Pokud adresa, kterou uvádí spotřebitelka byla pouze provozovna, doporučujeme spotřebitelce, aby se informovala na živnostenském úřadu, zda mu podnikatel sdělil, na jaké adrese lze vypořádat jeho případné závazky (tuto povinnost má v případě ukončení činnosti v provozovně).
Společnost LUSO COMPANY s.r.o., byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.