Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, prosím Vás o pomoc. Dne 22.7.2013 jsem si zakoupila mobil
Sony C1605 v prodejně v Blatné "Mobily od aleše". Od prosince 2013 jsem při každém pátém hovoru volajícího slyšela, ale on mě neslyšel. Proto jsem 17.1.2014 dala telefon do opravy. U telefonu přehráli software a telefon vrátili. Chyba se opakuje stále. Již byl telefon v opravě 5x a stále nahrávají tovární software, kde ve vyjádření servisu napíšou odstranění nevhodných uživatelských dat. V manuálu pro tento telefon není upozornění, která data jsou nevhodná. Dle doporučení v prodejně, který program nemám používat, je to program Viber, který používám. Dnes, tj. 8.9.2014 jsem obdržela SMS, že mám telefon opět k vyzvednutí. Nevím jak dál postupovat.
Děkuji
Jitka Novotná
mobilní telefon Sony c1605 xperia E, imei:3555557051917623
Odstoupení od smlouvy a vrácení peněz.
|
Tweet |
V tomto případě je stěžejní, zda byl uznán požadovaný počet reklamací, který spotřebitelku opravňuje k uplatnění práva na odstoupení od kupní smlouvy z důvodu opětovného výskytu vad. O opětovné vyskytnutí vady po opravě jde zpravidla tehdy, jestliže stejná vada, která byla v záruční době již nejméně dvakrát opravována, se opětovně vyskytne.
Pokud spotřebitelka do reklamačního protokolu uvede požadavek na odstoupení od smlouvy a prodávající reklamaci uzná, je pro něj tento požadavek závazný, pokud je splněn požadovaný počet uznaných reklamací. Podmínkou je, že věc nelze pro opakování vad řádně užívat.
Společnost P.V.A. team, s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.