Společnost


P.V.A. team, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4253Reklamace telefonu Sony C1605 Xperia E

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 19 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.09.2014, před 10 lety

Jitka Novotná

Znění stížnosti

Dobrý den, prosím Vás o pomoc. Dne 22.7.2013 jsem si zakoupila mobil
Sony C1605 v prodejně v Blatné "Mobily od aleše". Od prosince 2013 jsem při každém pátém hovoru volajícího slyšela, ale on mě neslyšel. Proto jsem 17.1.2014 dala telefon do opravy. U telefonu přehráli software a telefon vrátili. Chyba se opakuje stále. Již byl telefon v opravě 5x a stále nahrávají tovární software, kde ve vyjádření servisu napíšou odstranění nevhodných uživatelských dat. V manuálu pro tento telefon není upozornění, která data jsou nevhodná. Dle doporučení v prodejně, který program nemám používat, je to program Viber, který používám. Dnes, tj. 8.9.2014 jsem obdržela SMS, že mám telefon opět k vyzvednutí. Nevím jak dál postupovat.
Děkuji
Jitka Novotná


Produkt

mobilní telefon Sony c1605 xperia E, imei:3555557051917623


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy a vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.9.2014 10:02, před 10 lety

V tomto případě je stěžejní, zda byl uznán požadovaný počet reklamací, který spotřebitelku opravňuje k uplatnění práva na odstoupení od kupní smlouvy z důvodu opětovného výskytu vad. O opětovné vyskytnutí vady po opravě jde zpravidla tehdy, jestliže stejná vada, která byla v záruční době již nejméně dvakrát opravována, se opětovně vyskytne.
Pokud spotřebitelka do reklamačního protokolu uvede požadavek na odstoupení od smlouvy a prodávající reklamaci uzná, je pro něj tento požadavek závazný, pokud je splněn požadovaný počet uznaných reklamací. Podmínkou je, že věc nelze pro opakování vad řádně užívat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2015 13:04, před 10 lety

Společnost P.V.A. team, s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.