Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Objednala jsem si velké truhlíky, dodali mi ale úplně jiné zboží, které neodpovídalo popisu. Řešila jsem přes reklamaci, kde jsem požadovala i možnost navrácení zpět kurýrem , protože jsem ve třetím trimestru těhotenství a nepotáhnu se s tak velkým balíkem na poštu. Nejdříve mi bylo oznámeno, že balík si kurýr vyzvedne na jejich náklady, nakonec jsem to ale na poštu musela odnést - nikdo nepřijel. Na vlastní náklady jsem zboží vrátila - nejenže mi nakonec odmítli proplatit náklady za vrácení, ale ještě mi zaslali opravný daňový doklad k objednávce bez proplacení nákladů za dodání zboží. V žádném případě s tímto nemohu souhlasit, a proto bych to chtěla řešit i touto cestou. V případě potřeby mohu doložit celou konverzaci s řešením reklamace.
VECA Truhlík ANTHEA plastový antracitový 80 x 40 x 34 cm
Požaduji, aby mi byly vrácené veškeré náklady spojené s dodáním i vrácením zboží včetně kupní ceny.
Není má vina, že eshop zasílá úplně jiné zboží, odmítám za toto nést jakékoliv náklady.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě dodání nové věci v souladu s uzavřenou smlouvou. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Dle § 1924 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, stanoví, že spotřebitel má nárok na úhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací, tedy i poštovného, v případě, že je reklamace oprávněná.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.