Společnost


Národní Pokladnice s.r.o.

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#42533Fiktivní předmět - požadavek platby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 9 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.05.2020, před 5 lety

Julie Skýpalová

Znění stížnosti

Dobrý den,
tatínek si objednal nějaké mince od NP, bohužel má problém s porozuměním, tudíž bylo snadné mu poslat další. Smlouvu jsme již vypověděli, požádali o výmaz osobních údajů a poslání neuhrazených objednávek. Tento seznam jsme se dověděli dvakrát: poprvé nám jej paní nadiktovala do telefonu a obsahoval 11 položek, zažádali jsme i o písemné zaslání, kde je uvedeno 17 položek. Mezi tím ovšem nic neobjednal. Z uvedeného seznamu má tatínek jen asi pět mincí. Zažádali jsme o seznam objednávek (v případě telefonických přepisy, či nahrávky hovorů), ten jsme dosud neobdrželi. Většina mincí přišla obyčejnou poštou (objednaných i neobjednaných). Protože jde o značnou sumu peněz, tak nevíme, zda musíme uhradit sumu za mince, které nemáme. Tatínek bohužel nic nezapisoval a neví co má objednané. Je také značně nepohyblivý a je nemožné aby mince ztratil.


Požadované řešení

Chtěla bych vědět, zda mohu beztrestně neuhradit neexistující mince, u kterých je vyžadována platba, a zda na nás nemůže být uvalena exekuce.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.6.2020 12:48, před 4 lety

Pokud by společnost žádala zaplacení kupní ceny, musela by v případě sporu prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu dodán.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2020 22:09, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.