Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#42537Urgence, neboť nejsem pro vaší úřednickou srandu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 11 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
21.05.2020, před 5 lety

Josef Pesta

Znění stížnosti

Dne 20. 4. 2020 jsem na reklamační oddělení O2 Czech republic (pardon, velké R), a.s.zaslal dopis, v němž informuji o úmrtí mojí maminky Marty Peštové, přeneseně tedy o zániku jejího klientského bonusu z titulu držitelky Osvědčení dle zák. č. 255/46 Sb. a poděkoval jsem "jejím jménem" za vaše služby.

Svým jménem jsem požádal o ponechání inkriminovaného bonusu na stávající pevnou linku s tím, že i já jsem držitelem tohoto osvědčení. Kopii dokladu (Osv. dle zákona č. 255/46 Sb.)na moje jméno jsem k žádosti přiložil.

Současně jsem požádal (slušně poprosil!)o nezasílání měsíčních Vyúčtování a rozpisů služeb, protože při daném bonusovém paušálu je irelevantní a zbytečně prodražující.

Urguji splnění mých požadavků a opakovaně prosím o zprávu, nejlépe na e-mailovou adresu pestajos@seznam.cz, poštou nebo na č. tel. 466654405.

V úctě Josef Pešta


Požadované řešení

Viz výše, tj. vyřízení mojí žádost a věrohodné podání zprávy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.7.2020 11:39, před 5 lety

Úmrtí jedné ze smluvních stran je obecně důvodem k zániku závazku. Z uvedené stížnosti však přesně nevyplývá, kdo je odběratelem poskytované služby. Pokud je tímto odběratelem, a tedy i smluvní stranou závazku stěžovatel, není důvod pro zánik takového závazku.

Co se týká poskytovaného bonusu, z obsahu stížnosti vyplývá, že spotřebitel vůči společnosti vznesl požadavek na zachování klientského bonusu, který se opírá o stejnou skutečnost, kterou bylo odůvodněno poskytnutí bonusu předešlého. Podle našeho názoru tak není relevantní důvod pro odmítnutí pokračovat v poskytování tohoto zvýhodnění.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.7.2020 12:09, před 5 lety

Dobrý den, pane Pešto,
aktuálně vidím, že Vámi podaná reklamace byla vyřízena a pevná linka převedena. Pokud si přejete s čímkoli pomoci, obraťte se prosím přímo na nás skrze e-mail info@o2guru.cz. Věřím, že dostanete odpověď pružněji.

S pozdravem

Patrik Hogh
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2020 15:40, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.9.2020 13:18, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.