Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#42539Stravenky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.05.2020, před 5 lety

Alena Ripplová

Znění stížnosti

Dobrý den.Nevim proč jsou v Tesco Neratovice neustálé problémy,kdy jim stravenky nejdou načíst,nebo je nebere systém,nebo nemůžou vrátit 1 korunu,protože nákup je za 99 a stravenka je 100,přesto ,že jsem tu korunu nechtěla.Vsude vrací do 10 korun,i v jiném Tescu to jde,jenom tady jsou pořád potíže.Kdyz nemůžou být všude stejná pravidla,tak bude lepší,když to zavřete.Urcite nejsem jediná,komu se to nelíbí.Ripplova Alena.


Požadované řešení

Bezproblémové placeni


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.6.2020 11:10, před 5 lety

Dle zákona je jediným platidlem, které musí prodejce přijímat koruny české. Stravenky tedy nejsou zákonným platidlem. Pokud konkrétní prodejce přijímá stravenky je to na jeho rozhodnutí. V takovém případě může mít prodejce, který je přijímá stanovené podmínky jejich uplatnění. To jest nemusí na ně například vracet nebo jen do určité částky.

Na tuto skutečnost musí však být spotřebitel upozorněn předem. Pokud by spotřebitel nebyl předem informován o podmínkách uplatnění a platby přijímanými stravenkami, kdy tato informace by měla být známa předem a vhodně zpřístupněna dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele, tak je nutné na to prodejce upozornit. V případě, že by nedošlo k nápravě, je možno obrátit se na Českou obchodní inspekci se stížností.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2020 23:44, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.