Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
21.5.2020
Po měsíci marného čekání stále nemám zboží objednané a zaplacené 23.4.2020. Komunikace e-mailem se omezila na jediný z 18.5.: "Dobrý den, z Vaší objednávky nemáme skladem šroubováky. předpokládaný termín naskladnění ověřujeme u dodavatele." Pokusil jsem se objednávku reklamovat. Zatím bez odezvy. Na mé další e-maily nikdo neodpovídá.
Nedodání zaplaceného zboží z e-shopu www.akoupelnyatopeni.cz : 0105632 - OREGON Vodící lišta DOUBLE GUARD 14' (35cm) 3/8' 1,1mm (144MLEA041) 0105595 - OREGON Pilník kulatý 4,0 mm - 1 ks (70504) 0202697 - EXTOL CRAFT L-klíče IMBUS, sada 9ks, 1,5-10mm 0213743 - EXTOL PREMIUM Šroubovák křížový PZ, PZ 2x125mm, CrV 0213702 - EXTOL PREMIUM Šroubovák křížový, PZ 2x125mm
Rozdělení objednávky a zaslání zboží, které je k dispozici. Po vzájemné dohodě zaslat nedostupné zboží později, nebo vrátit adekvátní část úhrady.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže prodávající zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.