Společnost


Horák - CZ, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#42544Nedodání objednaného a zaplaceného zboží z e-shopu www.akoupelnyatopeni.cz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 4 dny

Detail stížnosti

Publikováno
21.05.2020, před 5 lety

Jan Tosner

Znění stížnosti

21.5.2020
Po měsíci marného čekání stále nemám zboží objednané a zaplacené 23.4.2020. Komunikace e-mailem se omezila na jediný z 18.5.: "Dobrý den, z Vaší objednávky nemáme skladem šroubováky. předpokládaný termín naskladnění ověřujeme u dodavatele." Pokusil jsem se objednávku reklamovat. Zatím bez odezvy. Na mé další e-maily nikdo neodpovídá.


Produkt

Nedodání zaplaceného zboží z e-shopu www.akoupelnyatopeni.cz : 0105632 - OREGON Vodící lišta DOUBLE GUARD 14' (35cm) 3/8' 1,1mm (144MLEA041) 0105595 - OREGON Pilník kulatý 4,0 mm - 1 ks (70504) 0202697 - EXTOL CRAFT L-klíče IMBUS, sada 9ks, 1,5-10mm 0213743 - EXTOL PREMIUM Šroubovák křížový PZ, PZ 2x125mm, CrV 0213702 - EXTOL PREMIUM Šroubovák křížový, PZ 2x125mm


Požadované řešení

Rozdělení objednávky a zaslání zboží, které je k dispozici. Po vzájemné dohodě zaslat nedostupné zboží později, nebo vrátit adekvátní část úhrady.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.6.2020 23:20, před 5 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže prodávající zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2021 12:56, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.