Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Zásilka č. 40006127902 Hned po tom co se zasilka dostala do systému jsem změnil termìn doručenì vše proběhlo v pořádku a přišel mi potvrzovacì email ale přesto mi byla zásilka doručovàna den jiný samozřejmě jsem nebyl k zastìženì tak byla zásilka doručena do parcelshopu kde nejsem schopen jì převzìt na moje prosby o opětovné doručenì pìsemné i telefonické nebyl brán zřetel a ninì mi nezbývà než zásilku nepřevzìt se všemi důsledky a zaplatit za něco za co nejsem zodpovědný PPL jsem vždycky bral jako naprostej TOP mezi doručovateli nìnì je mé mîněnì značně pošramocené
Opětovné doručenì na mojì adresu v den který si zvolìm prominutì nebo uhrazenì přìpadných sankcì vzniklých v důsledku problému
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.