Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Odesílatel:
Josef ŠKARKA
Bydliště: Vrázova 3066/6, 61600 Brno
E-mail: skarkajosef@centrum.cz
Telefon: +420 727 890 217
Adresát:
O2 Czech Republic a.s.
Dne 19. 5. 2020 jsem během telefonického hovoru s pracovnicí společnosti O2 v Olomouci, souhlasil s její nabídkou a potvrdil objednání služby spočívající v dodávce modemu a tabletu, za jednorázovou cenu ca 1000Kč s provozováním modemu po dobu dvou let s měsíčními splátkami 599Kč.
Služba mi má být zřejmě poskytována ode dne převzetí dodávky. Více jsem se z telefonického hovoru nedozvěděl.
Dodávku tabletu i modemu jsem dne 21. 5. 2020 odmítl převzít.
Na základě ust. § 1829 odst. 1 ve spojení s ust. § 1818 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, využívám svého zákonného práva a odstupuji od smlouvy o poskytnutí služby uzavřené prostřednictvím telefonu, která se týká výše uvedené služby i dodání modemu a tabletu.
Děkuji Vám za pochopení,
S pozdravem,
Josef ŠKARKA
V Brně dne 21. 5. 2020
Prosím o potvrzení o odstupu od smlouvy na e-mail skarkajosef@centrum.cz
|
Tweet |
Pokud byla smlouva uzavřena prostředky komunikace na dálku, má spotřebitel ze zákona nárok na odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů bez udání důvodu. V případě uzavření smlouvy s operátorem tato lhůta na odstoupení začíná běžet ode dne doručení písemného vyhotovení smlouvy (elektronické nebo tištěné vyhotovení). Právo odstoupit od smlouvy vzniká přímo ze zákona. Jedná se o jednostranné právní jednání, které uplatňuje spotřebitel, a které nepotřebuje žádné schválení či podobný úkon ze strany operátora. Zároveň operátor není oprávněn účtovat jakékoli poplatky či sankce v souvislosti s právem od smlouvy odstoupit.
V případě, že se spotřebiteli nepodaří vyřešit spor smírnou cestou, může se obrátit s žádostí o mimosoudní řešení sporu na Český telekomunikační úřad. Více informací k nalezení zde: https://www.ctu.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu
Dobrý den,
pokud zákazník zásilku nepřevezme, dojde k jejímu navrácení na sklad a následnému stornování objednávky, což je také případ Vaší objednávky číslo OV4PD4J. K aktivaci služby tedy nedojde.
S pozdravem
Martin Stalmach
Guru pro Social media, O2
Hodnocení:
Komentář: Děkuji Vám za vstřícné jednání a storno objednávky. Tímto požaduji celou záležitost za vyřízenou.
S pozdravem,
Josef Škarka