Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 20.5.2020 jsem se sestrou kupovala na nádraží v Mohelnici dvě jízdenky 65+ do Lupěného. Tyto jízdenky mi pracovník na pokladně /muž/ přidal bez problémů. Ovšem když jsem po něm chtěla, aby mi prodal i flexi jízdenky z Lupěného do Mohelnice, odbyl mě s tím, že takové jízdenky mi nesmi prodat a že si kvůli mě nenechá nápařit 500,- Kč pokutu. Při přestupu v Zábřehu na Moravě mi tyto požadované jízdenky paní na pokladně prodala věž problémů a ujistila mně, že mnou požadované jízdenky mi pracovník ČD měl prodat i v Mohelnici.
Žádám proto o podání informace, zda se pracovník pokladny ČD v Mohelnici dopustil protiprávního jednání a pokud ano, jak s ním bude tato stížnost řešena, neboť tento případ se mi stal v případě jeho osoby opakovaně.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/