Počet nahlášených stížností: | 1367 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 36 |
U viřivky kterou jsem si u vás objednal s jeho příslušenstvím ktere nabízíte jsem v balení neměl plovák na chemii tlakoměr a sadu lepení.Už jsem posilali fotografie cele krabice i celeho obsahu uvnitř to po mně chtěl vaš zaměstnanec infolinky kteremu jsem volal hned v patek po otevřeni krabice doma bylo to 15.5 2020.Od te doby jsem k vam na infolinku volal už dvakrat abychse dozvěděl o stavu reklamace.Po dnešnim hovoru s vaši operatorkou ktera mně oznamila že firma od které viřivky odebirate to do příslušenstvi nedodava.Při rozhovoru s vaší operatorkou jsem malinko zvyšil hlas a ona mně odpojila.Tohle by se nemělo stavat.S operatorkou jsem byl absolutně nespokojen.Telefon se konal 21.5 2020 okolo 18.20 h.Vy jste mně dodali standartni obsah ktery dodava vice e shopu ale za nižši ceny .U alzy jsem asi přišel o 750 kč.Přestante nabizet zboži ktere nejste schopni dodat.Po odpovědi vaší operatorky asi nemam na věci z vaší nabydky narok.Jsem zvědav jak jse k tomu postavíte.Moje ztrata je asi 800 kč.CHibějící příslušenství si koupím znovu za svoje ale vaší společnosti začnu dělat ohromnou reklamu ale pro vás ve špatne stránce.Jsem zvědav jestli mi odpovíte.
Vrácení peněz za nedodane příslušenství
|
Tweet |
V daném případě bude rozhodné, zda-li prodejce při nabídce zboží deklaroval, že příslušenství je součástí balení výrobku. Pokud by zboží nebylo dodáno v odpovídajícím množství, může spotřebitel uplatnit u prodávajícího práva z vadného plnění. Spotřebitel má v tomto případě nárok na dodání chybějící věci. Není-li možné chybějící věc dodat, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Jelikož smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webových stránkách www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.