Společnost


Hera Fashion Investment s.r.o.

Počet nahlášených stížností:151
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#42559Není možné vrátit zboží, eshop nekomunikuje

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
22.05.2020, před 5 lety

Veronika Havránková

Znění stížnosti

Objednala jsem roušky, které se tvářily skladem, nicméně po zaplacení jsem zjistila, že jsou skladem u dodavatele v Číně. Po zhruba dvou měsících mi přišly, zaslala jsem je okamžitě zpět na adresu firmy uvedenou na jejich webu a i reklamačním protokolu. Zásilka se mi vrátila zpět, na uvedené adrese neznámý. Firma nekomunikuje. Cena zboží 900 Kč


Požadované řešení

žádám o vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2020 17:53, před 5 lety

Odstoupila-li spotřebitelka od kupní smlouvy, společnost je povinná vrátit jí zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitelka povinna vrátit do 14 dnů od odstoupení. V daném případě se spotřebitelka o vrácení řádně pokusila. Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitelka může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebitelce doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschovala.

Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebitelce, aby mu zaslala tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzvala ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2020 14:28, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.