Společnost


Nordic Telecom s.r.o.

Počet nahlášených stížností:57
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

64%
36%
Toto skore je založeno na 14 stížnostech.

#4256Neuznané odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

21 hodin 49 minut

Detail stížnosti

Publikováno
08.09.2014, před 10 lety

Jan Knecht

Znění stížnosti

Dne 24.6.2014 uzavřela manželka Ida Knechtová Smlouvu o poskytování služeb elektronických komunikací č. 20624945. Zároveň nám byl předán tel. přístroj Olive V. Následně jsme objevili závadu - displej trvale svítil- nevypínal. Při jednáních nám bylo navrženo zaslat přístroj na reklamaci - bez telefonu to nešlo a tak jsme přístroj i s dopisem o odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě dne 8.7.2014 doporučeně poslali zpět společnosti,Zároveň jsme žádali vrácení kauce.
Smlouva byla uzavřena 24.6.2014 a dopis o odstoupení předán na poště 8.7.2014- dle §605 NOZ se počítá doba až od následujícího dne od uzavření smlouvy - takže podle nás i po jednání s Vámi je odstou-pení právoplatné. S tím však společnost nesouhlasí
Obdrželi jsme 3 faktury:
první červen 2014 na 154,- Kč proplacena
druhá červenec 2014 na 1 060,- Kč - zahrnuje poplatek za celý měsíc a za přenesení čísla
třetí faktura srpen 2014 - na 6 471,- Kč - měs. poplatek plus finanční vyrovnání za zařízení (Tel. přístroj)2 802.48 Kč a doplatek
zbývajících paušálů 2044,43 Kč


Produkt

tel. přístroj Olive V


Požadované řešení

a) společnost uzná, že odstoupení od smlouv bylo v zákonné lhůtě
b) na to navazuje přepracování faktury za červenec 2014 - má zahrnovat poplatek od 1. do 8.7.2014 a vzhledem, k tomu, že jsme odstoupili od smlouvy z důvodu závady telef. aparátu neúčtovat poplatek za přenesení čísla. Zároveň k dobru počítat vrácení kauce 500,- Kč a poplatku za přístroj 99,--Kč.
c) fa za srpen 2014 stornovat


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.9.2014 09:29, před 10 lety

Zákonná úprava odstoupení od smluv, které byly uzavřeny na dálku nebo mimo prostory obvyklé k podnikání, vychází ze směrnice o právech spotřebitelů, která stanoví, že postačí, je-li oznámení o odstoupení odesláno před uplynutím 14denní lhůty. Tento požadavek byl implementován do § 1818 občanského zákoníku, který stanoví, že se lhůta pro odstoupení považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle podnikateli oznámení, že od smlouvy odstupuje.
Ustanovení § 63 odst. 9 zákona o elektronických komunikacích stanoví, že lhůta pro odstoupení účastníka od smlouvy nebo její změny uzavřené mimo prostory obvyklé k podnikání nebo při použití prostředků komunikace na dálku začíná běžet dnem následujícím po dni předání informací, které mají být součastí smlouvy dle § 63 odst. 1 zákona o elektronických komunikacích.
Z výše uvedeného je zřejmé, že pokud byla smlouva uzavřena dne 24.6.2014 a zároveň byly spotřebiteli předány požadované informace, odstoupení bylo učiněno včas v poslední den lhůty, tj. 8.7.2014.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.9.2014 13:38, před 10 lety

Vážený pane Knechte,
velice mě mrzí vzniklá situace, kterou jsem celou prověřila a zjistila následující:
Zásilka byla skutečně podáná na poště dne 8.7.2014 a služba měla být ukončená v zákonné lhůtě. Vystavené faktury jsem přeúčtovala a vzniklý přeplatek ve výši 154 Kč Vám bude odeslán složenkou.
Vratnou kauci ve výši 500 Kč spolu s částkou za přístroj odešleme také složenkou na Vaši adresu.
Za způsobené komplikace se omlouvám.

S pozdravem

Lenka Flašarová
Ombudsman společnosti Air Telecom a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
9.9.2014 17:06, před 10 lety


Jan Knecht

Hodnocení:

Komentář: Spokojeni jsme se vstřícností společnosti, ale až v závěru, kdy případ řešila jiná pracovnice - do té doby jsme nechápali odpovědi na naše požadavky.