Společnost


Garofano, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#42565Nepřevzetí zásilky k reklamaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 7 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.05.2020, před 5 lety

Martina Hlaváčová

Znění stížnosti

U firmy Garofano, s.r.o. jsem si přes web star-sperky.cz objednala náušnice v hodnotě 1.433 Kč. Po 1,5 roce se rozpadly a vznikla z nich jakási hmota, že které vypadaly krystaly Swarovski.
Po zaslání fotky mailem mi potvrdili, že se reklamace na poškození vztahuje, ať jim je zašlu k reklamaci. Zásilka se mi Českou poštou vrátila,jako nepřevzatá. Poté mi firma mailem zaslala adresu na Zásilkovnu v Příbrami. Zásilka opět není převzatá, psala jsem mail, aby si ji vyzvedli, ale nereagují. Volala jsem jim na mobil a hlásí konto, že číslo neexistuje. Druhé číslo - zákaznická linka má vypnutý mobil. Obávám se, že kvůli vzdálenosti nebudu schopná zásilku reklamovat....


Produkt

Stříbrné náušnice s krystaly Swarovski v hodnotě 1.433,-


Požadované řešení

Vyřízení reklamace, odstoupení od smlouvy a vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.6.2020 09:32, před 5 lety

Prodávající je povinen přijmout zboží k reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i místě nebo sídle podnikání. Dle obchodního rejstříku je sídlem společnosti následující adresa Světova 523/1, Libeň, 180 00 Praha 8.

Nepřijme-li prodávající na této adrese zboží do reklamace, dopouští se správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. V takovém případě by se měl spotřebitel obrátit na Českou obchodní inspekci, neboť tento úřad vykonává dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2020 11:10, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.