Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 26.11.2013 byla uzavřena smlouva na trvaly odběr elektřiny. Podklady pro uzavřeni smlouvy byli vypracovaný technikem PRE a obsahovali chybné udaje. Technik nepoznamenal spotřebiči - elektrické vytápění, elektrické ohřev vody a ostatní.
Byla přiznaná distribuční sazba D02d a nainstalován jednotarifní elektroměr.
Já jsem se to dozvěděla z faktury č 96814859 dne 11.03.2014.
Reklamovala jsem, požádala změnu elektroměru a opravu na vyučováni.
Byl nainstalován 2-tarifní elektroměr ale opravit vyučování PRE odmítla./ J.H. a J. K. odmitly uznat reklamace./
Uznání dvoutarifní sazby zpětně a oprava výučtovani faktury č 96814859 ze dne 11.03.2014.
Prosím o urychlené a kladné vyřízení mé reklamace.
|
Tweet |
Pokud se v tomto případě jedná skutečně o pochybení technika, spotřebitelka může požadovat náhradu škody, která jí v důsledku jeho jednání vznikla. Důležité je prokázat samotné pochybení.
Společnost Pražská energetika, a.s. byla o podané stížnosti informována, doposud však neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.