Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, dne 17.5. jsme objednali krbová kamna, 18.5. byla kamna předána přepravní společnosti Geis, doručovací lhůta byla 1-2 pracovní dny. Nikdo se nám ze společnosti Geis neozval. 21.5. jsme volali na infolinku, paní nám sdělila, že mají nějaký technický problém a kamna od 18.5. leží na depu v Hradci Králové. Poté řekla, že objednávka bude doručena následující pracovní den 22.5.. Opět se ze společnosti Geis nikdo neozval, po dalším volání na infolinku, měli zavolat z depa z Hradce Králové, odkud se stále nikdo neozval. S pozdravem Bajerová...
Chtěla bych, aby balík byl doručen nejbližší pracovní den. A také bych ráda, aby se společnost Geis vyjádřila o jaký technický problém jde, a z jakého důvodu čekáme na doručení tak dlouho, když objednávka leží už 4. den na depu v Hradci Králové. Děkuji za rychlé vyřízení stížnosti.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.