Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:790
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#42574Nevrácení peněžních prostředků za vrácené doručené poškozené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 10 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
22.05.2020, před 5 lety

Lucie Zlámalová

Znění stížnosti

Dobrý den,


Dne 18.04.2020 jsem u společnosti Lidl reklamovala první dodané poškozené zboží, to si dne 23.04.2020 nechali vyzvednout, ale do dnešního dne mi nevrátili peníze. Přes chat nejdříve tvrdili, že peníze vrátí ihned, poté do 10-ti dnů, na jejich stránkách jsem dohledala lhůtu zpravidla do 7 dnů. Když jim píši přes chat i e-mail, tak mé urgence jen předávají na kompetentní oddělení, z kterého se nikdo nikdy neozval. Na chat se již nelze přihlásit, na jejich linku dovolat.

Další dodaná poškozená zásilka mi leží doma a raději ani neřeší to, aby si jí někdo vyzvedl.

Nelíbí se mi, že když mi doručí poškozenou zásilku, tak mi na základě reklamace pošlou zásilku novou, kterou jsem musela také hned zaplatit a i přes sliby, že dostanu peníze zpět za vrácené zboží okamžitě, se nic neděje.

Zlámalová


Produkt

100271248 ® Stolek na šicí stroj - Set component (LIVARNOLIVING® Stolek na šicí stroj)*


Požadované řešení

Urychlené vyzvednutí dodaného poškozeného zboží a vrácení finančních prostředků za oba produkty.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.5.2020 09:37, před 5 lety

Nároky z vadného plnění jsou upraveny v § 2169 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. Zde je jistá hierarchie. Primárně má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady (na svém kusu zboží). Dále, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, právo na dodání zcela nové věci bez vad (týž model, týchž vlastností). Není-li možný žádný z předchozích postupů, může kupující od smlouvy odstoupit. Neuplatní-li žádný z předchozích způsobů, může požadovat přiměřenou slevu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.5.2020 11:41, před 5 lety

Dobrý den, paní Zlámalová,

nastalá situace nás mrzí a za prodlevu se velmi omlouváme. Váš podnět zaurgujeme u odpovědných kolegů, aby Vás kontaktovali přes email a vyřízení věci uspíšili.

Děkujeme za trpělivost a přejeme pěkný den. S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.5.2020 12:16, před 5 lety


Lucie Zlámalová

Dobrý den,

dne 27.05.2020 vystavila společnost Lidl dobropis, peněžní prostředky zatím na účet nepřišly. Dnes 29.05.2020 mi poslala paní ze zákaznického servisu informaci, že peníze přijdou v nejbližších dnech. Na dobropisu není uvedeno žádné datum splatnosti.

Ohledně vrácení další dodané poškozené zásilky se nezmínila a nikdo jiný se neozval, tak věřím, že ji brzy vyzvednou, vrácení řeším dlouho, finanční prostředky i za toto zboží bych potřebovala co nejdříve pro své děti.

Zlámalová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2020 15:50, před 5 lety

Stížnost tedy přeřazujeme ještě na společnost, aby měla možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2020 19:35, před 4 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.