Počet nahlášených stížností: | 790 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,
Dne 18.04.2020 jsem u společnosti Lidl reklamovala první dodané poškozené zboží, to si dne 23.04.2020 nechali vyzvednout, ale do dnešního dne mi nevrátili peníze. Přes chat nejdříve tvrdili, že peníze vrátí ihned, poté do 10-ti dnů, na jejich stránkách jsem dohledala lhůtu zpravidla do 7 dnů. Když jim píši přes chat i e-mail, tak mé urgence jen předávají na kompetentní oddělení, z kterého se nikdo nikdy neozval. Na chat se již nelze přihlásit, na jejich linku dovolat.
Další dodaná poškozená zásilka mi leží doma a raději ani neřeší to, aby si jí někdo vyzvedl.
Nelíbí se mi, že když mi doručí poškozenou zásilku, tak mi na základě reklamace pošlou zásilku novou, kterou jsem musela také hned zaplatit a i přes sliby, že dostanu peníze zpět za vrácené zboží okamžitě, se nic neděje.
Zlámalová
100271248 ® Stolek na šicí stroj - Set component (LIVARNOLIVING® Stolek na šicí stroj)*
Urychlené vyzvednutí dodaného poškozeného zboží a vrácení finančních prostředků za oba produkty.
|
Tweet |
Nároky z vadného plnění jsou upraveny v § 2169 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. Zde je jistá hierarchie. Primárně má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady (na svém kusu zboží). Dále, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, právo na dodání zcela nové věci bez vad (týž model, týchž vlastností). Není-li možný žádný z předchozích postupů, může kupující od smlouvy odstoupit. Neuplatní-li žádný z předchozích způsobů, může požadovat přiměřenou slevu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, paní Zlámalová,
nastalá situace nás mrzí a za prodlevu se velmi omlouváme. Váš podnět zaurgujeme u odpovědných kolegů, aby Vás kontaktovali přes email a vyřízení věci uspíšili.
Děkujeme za trpělivost a přejeme pěkný den. S pozdravem
Lidl Česká republika
Dobrý den,
dne 27.05.2020 vystavila společnost Lidl dobropis, peněžní prostředky zatím na účet nepřišly. Dnes 29.05.2020 mi poslala paní ze zákaznického servisu informaci, že peníze přijdou v nejbližších dnech. Na dobropisu není uvedeno žádné datum splatnosti.
Ohledně vrácení další dodané poškozené zásilky se nezmínila a nikdo jiný se neozval, tak věřím, že ji brzy vyzvednou, vrácení řeším dlouho, finanční prostředky i za toto zboží bych potřebovala co nejdříve pro své děti.
Zlámalová
Stížnost tedy přeřazujeme ještě na společnost, aby měla možnost reagovat.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.