Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Chci napsat stížnost na Vodafone.Mam špatně zkušenosti.Pišu kvůli smlouvě 1-271698290046. Volala mně pani že má pro mně nabídku televize z doplatkem 150 Kč,kterou když my jsme zařídíme bude možné odhlásit kdykoliv,ne mluvilo se o žádné smlouvě.Ja řekl že ano, když mužeme zrušit BEZ ZÁVAZKŮ.Přiště přišla mňe SMS správa ,kterou nestihl jsem pročíst a už mně zavolal pan,a požádal heslo z SMS, jsem důvěrně řekl to myslel, že to je aktivační kód k televizi,ale ani nevěděl že e podepsal nějakou smlouvu.Mněl dvě možnosti jak potvrdit tu smlouvu ( v žádném případě tam nepsali že někdo přes telefon bude nutít podepsat smlouvu.)Jsem ani nestihl nic pochopit.Proč mám platit tokovou částku????Nemám navic nic....Chci zrušit všechno.Je to podvod.Jenou říkáte že bez závazků,po druhé člověk je neschopen za 5 minut ani pročíst tyto smlouvy a podmínky.
Chci vrátit předchozí smlouvu,kterou mněli jsme od prosince 2019. Proč nám navázali novou smlouvu, když měli platnou smlouvu.O smlouvě ,zavazkach a takove částce 2547 Kč nikdo nám neřekl.Konečna částka(kterou nám s manželkou řekli) z televize si od Vodafonu byla 1649(1499:náš tarif + 150 televize)
|
Tweet |
V případě uzavření smlouvy prostředky dálkové komunikace, má spotřebitel ze zákona nárok na odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů bez udání důvodu. V případě uzavření smlouvy s operátorem tato lhůta na odstoupení začíná běžet ode dne doručení písemného vyhotovení smlouvy.
Dobrý den, pane Striletskyy,
ráda bych Vás ujistila, že Vodafone TV skutečně můžete využívat bez závazku na dobu určitou. Kdyby Vám služba nevyhovovala, je možné ji kdykoliv ukončit bez penalizačních poplatků.
Rádi situaci na Vašem zákaznickém účtu zkontrolujeme a zjistíme, co přesně se stalo, když nám napíšete přes https://tam.je/dotazdtest.
Přeji Vám pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: