Počet nahlášených stížností: | 76 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednal jsem si medaily s vyobrazením 1000,-korunové bankovky "Palacký", kde jako dárek k tomuto zboží byly deklarovány pán. hodinky, kde vše mělo stát 199.-kč, což jsem si objednal. 21.5.2020 jsem obdržel balíček, kde bylo výše uvedené zboží a k tomu byla přidána další medaile s vyobrazením papírové 2000,-koruny"Destinové" Kde spolu na jmenované zboží byla vyhotovena faktura na 1.394.-kč. Fakturu jsem dne 22.5.2020 zaplatil v plné výši a jsem rozčarován s tak neseriozního jednání firmy vůči zákazníkovi. V
zákaznickém dotazníku od Českého min.obchodu jsem odpověděl, že si již nepřeju být jakkoliv obtěžován, nechci si nechat posílat žádné reklamní letáky a chci zrušit používání mých osobních dat a údajů pro reklamní a jiné účely. Na základě čl. 6 odst.1f GDPR.Zároveň posílám Českému mincovnímu obchodu / Českou poštou/ vyplněný dotazník jimi přiložený a svými poznatky a postřehy z transakce. Myslím, že jsem vyjádřil vše potřebné.
Neserioznost
Ukončit činnost Českého mincovního obchodu
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani ho o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Pokud bylo smluvně ujednáno opakované zasílání zboží, má spotřebitel právo (v souladu s ustanovením občanského zákoníku o smlouvách uzavíraných distančním způsobem) odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 ti dní od převzetí první dodávky zboží. Zcela zrušit opakované zasílání je pak možné způsobem ujednaným ve smlouvě či obchodních podmínkách.
Spotřebitel by mohl rovněž písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Místo: Plzeň
Datum: 25.05.2020
Zákaznické číslo 1794051
Vážený pane Hůzl,
velice Vám děkujeme za Vaše sdělení, na které rádi odpovídáme.
S politováním bereme na vědomí zprávu o ukončení Vaší série, na základě vyjádření tady v Dtestu, zatím nám Váš vyplněný dotazník ani dopis nedorazil.
Pokud si výrobek objednáte včetně „sběratelského servisu“ (viz obchodní podmínky), znamená to, že Vám budou automaticky zasílány další výrobky z této série. K ušetření poštovného a balného obsahuje Vaše první zásilka i další exemplář ze sbírky.
V případě, že si nepřejete aktivaci "sběratelského servisu", máte možnost u písemných objednávek využít vyškrtnutí, u SMS objednávky doplnění textem a u telefonické objednávky výslovný nesouhlas.
Dodávky v rámci "sběratelského servisu" jsou zasílány každé tři týdny. Dodací lhůtu a hodnotu jednotlivých zásilek Vám můžeme individuálně dle Vašeho přání upravit.
Zadali jsme, aby Vám do budoucna nebyly zasílány žádné reklamy, může se stát, že Vám následujících dnech dorazí ty, které již byly v předtisku. Bez objednávky samozřejmě nebude zasláno žádné zboží.
V případě dalších otázek a poradenství nás můžete kontaktovat na telefonním čísle 725 698 998/377 150 060
od pondělí do pátku od 8:00 do 17:00 hodin nebo na emailové adrese servis@mincovni-obchod.cz.
Věříme, že Vám tyto informace poslouží, a že i nadále zůstanete naším zákazníkem.
S pozdravem a přáním pěkného dne
Váš zákaznický servis
Hodnocení:
Komentář: Neserióznost