Společnost


R - ZONE servis s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4258Opakovana reklamace robotickeho vysavace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 19 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.09.2014, před 10 lety

Lukas Pazdera

Znění stížnosti

Roboticky vysavac RS Roomy Silver Dog (DL 942/12, obj. c.388) jsme dostali od příbuzných jako vanocni darek(koupeno 1.11.2012). Od te doby byl vysavac 8x v oprave, z cehoz 4x se jednalo o tu samou poruchu. Odjede od dokovaci stanice zacne cca 3 sec. luxovat, nahle se zastavi nebo zacne couvat do kolecka.
Prehled všech poruch z emailove historie + doklad o vyjadreni servisu. Bohuzel nejsem schopen se s firmou domluvit na vraceni penez, na který mam nárok i podle vyjadreni COI primo k tomuto problemu(rad predlozim). Na novem pristroji jiz netrvam, protože se obavam stejnych problemu.
Vzhledem k brzy koncici 2lete záruce, potrebuji vyresit problém co nejdříve.
Dekuji za jakoukoliv pomoc.
Lukas Pazdera


Produkt

RS Roomy Silver Dog (DL 942/12, obj. c.388)


Požadované řešení

Vraceni penez!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.9.2014 08:48, před 10 lety

Kupní smlouva byla uzavřena za účinnosti zák. č. 40/1964 Sb., občaský zákoník a tímto zákonem se nadále řídí. Občanský zákoník stanoví ve svém ustanovení § 622 odst. 2 následující: Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit. Táž práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat.
Při opětovném výskytu vad může spotřebitel vznést nárok na odstoupení od kupní smlouvy při třetí reklamaci uplatněné pro stejnou vadu nebo při čtvrté reklamaci různé vady. Požadovaný počet reklamací musí být uznán. Uzná-li prodávající reklamaci, ve které vznesl spotřebitel požadavek na odstoupení, stává se tento požadavek pro prodejce závazným. Podmínkou je, že věc nelze pro opakování vad řádně užívat.
Odstoupení od smlouvy je účinné pouze pokud směřuje vůči prodávajícímu. Nelze odstoupení uplatnit u servisu, který je pověřen pouze záručními opravami.
Spotřebitel by měl nyní uplatnit reklamaci u prodávajícího a požadovat odstoupení od kupní smlouvy. I v tomto případě se jedná o reklamační řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2015 13:09, před 10 lety

Společnost R - ZONE servis s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.