Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den , bylo mi e-mailem oznámeno dodání produktu, které jsem si neobjednal.Tento produkt jsem nepřevzal. S pozdravem Adolf Zonek
Omega Marine tbl
Požaduji zrušení posílání dalších produktu a jejích nabídek.
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud to tak není, jedná se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážený pane Zonku,
děkujeme Vám za zaslaný podnět.
Váš požadavek na zrušení pravidelných zásilek produktu OmegaMarine Forte+ byl k dnešnímu dni vyřízen. V budoucnu je možno program kdykoliv znovu aktivovat nebo využit dalších našich služeb.
Bohužel, Váš požadavek byl zaslán v době, kdy jsme již vyexpedovali další zásilku, která Vám bude doručena, jelikož jsme od Vás neobdrželi požadavek na zrušení pravidelného zasílání v termínu dle příslušného věrnostního programu. Veškeré informace o přípravě nové roční zásilky jste obdržel v posledním splátkovém dopise. Pokud si zásilku nepřejete ponechat, od přepravce (Česká pošta) ji nepřebírejte a tato nám ji doručí zpět.
Rádi bychom Vás také informovali, že zasílání marketingových nabídek obchodu a služeb bylo zablokováno.
Děkujeme a přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
Naturamed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.