Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#42583Dodání neobjednaného zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
23.05.2020, před 5 lety

Adolf Zonek

Znění stížnosti

Dobrý den , bylo mi e-mailem oznámeno dodání produktu, které jsem si neobjednal.Tento produkt jsem nepřevzal. S pozdravem Adolf Zonek


Produkt

Omega Marine tbl


Požadované řešení

Požaduji zrušení posílání dalších produktu a jejích nabídek.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.5.2020 09:48, před 5 lety

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud to tak není, jedná se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.5.2020 08:55, před 5 lety

Vážený pane Zonku,

děkujeme Vám za zaslaný podnět.

Váš požadavek na zrušení pravidelných zásilek produktu OmegaMarine Forte+ byl k dnešnímu dni vyřízen. V budoucnu je možno program kdykoliv znovu aktivovat nebo využit dalších našich služeb.
Bohužel, Váš požadavek byl zaslán v době, kdy jsme již vyexpedovali další zásilku, která Vám bude doručena, jelikož jsme od Vás neobdrželi požadavek na zrušení pravidelného zasílání v termínu dle příslušného věrnostního programu. Veškeré informace o přípravě nové roční zásilky jste obdržel v posledním splátkovém dopise. Pokud si zásilku nepřejete ponechat, od přepravce (Česká pošta) ji nepřebírejte a tato nám ji doručí zpět.

Rádi bychom Vás také informovali, že zasílání marketingových nabídek obchodu a služeb bylo zablokováno.

Děkujeme a přejeme Vám hezký den.

S pozdravem

Naturamed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2020 06:51, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2020 13:22, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.