Počet nahlášených stížností: | 55 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dostal jsem mail od společnosti M.B.A. Finance s.r.o., ve kterém mě informovali o postoupení pohledávky, která byla evidována u UPC DTH S.a.R.L.(freeSat).
O žádné pohledávce nevím, se společností jsem ukončil spolupráci před 2 lety telefonicky a to mě bylo řečeno, abych zaslal 700.- za kartu nebo kartu. Kartu jsem tedy zaslal na sdělenou adresu a považoval jsem věc za ukončenou.
zrušení pohledávky jako eopodstatněné
|
Tweet |
Vymáhá-li společnost údajný dluh, musí také prokázat existenci tohoto dluhu. Pokud je spotřebitel přesvědčený, že mu žádný dluh vůči společnosti nevznikl, je vhodné o tomto informovat přímo společnost, jež údajný dluh vymáhá.
Co se týče společnosti UPC DTH S.a.r.l., jedná se o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Lucemburku), proto doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Po uzavření případu nás kontaktovala společnost M.B.A. Finance, s.r.o., se sdělením, které ke stížnosti doplňujeme:
"Pan Šrajer si stěžoval, že kartu vrátil, a proto nic nedluží. Informaci jsme si ověřovali u společnosti UPC DTH S.a.R.L, která nám sdělila, že skutečně došlo k administrativní chybě a vrácení karty panem Šrajerem nebylo zaevidováno. Vymáhání pohledávky jsme okamžitě ukončili a dne 11. června 2020 jsme se za chybu panu Šrajerovi omluvili prostřednictvím e-mailu."
Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitele a žádáme ho o potvrzení informace a uzavření stížnosti.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.