Společnost


Canal + Luxembourg S.à r.l. (dříve UPC DTH S.à r.l.)

Počet nahlášených stížností:55
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#42585Odkup pohledávky č. 11040518

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 9 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
23.05.2020, před 5 lety

Zdeněk Šrajer

Znění stížnosti

Dostal jsem mail od společnosti M.B.A. Finance s.r.o., ve kterém mě informovali o postoupení pohledávky, která byla evidována u UPC DTH S.a.R.L.(freeSat).
O žádné pohledávce nevím, se společností jsem ukončil spolupráci před 2 lety telefonicky a to mě bylo řečeno, abych zaslal 700.- za kartu nebo kartu. Kartu jsem tedy zaslal na sdělenou adresu a považoval jsem věc za ukončenou.


Požadované řešení

zrušení pohledávky jako eopodstatněné


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.5.2020 09:20, před 5 lety

Vymáhá-li společnost údajný dluh, musí také prokázat existenci tohoto dluhu. Pokud je spotřebitel přesvědčený, že mu žádný dluh vůči společnosti nevznikl, je vhodné o tomto informovat přímo společnost, jež údajný dluh vymáhá.

Co se týče společnosti UPC DTH S.a.r.l., jedná se o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Lucemburku), proto doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2020 20:48, před 5 lety

Po uzavření případu nás kontaktovala společnost M.B.A. Finance, s.r.o., se sdělením, které ke stížnosti doplňujeme:

"Pan Šrajer si stěžoval, že kartu vrátil, a proto nic nedluží. Informaci jsme si ověřovali u společnosti UPC DTH S.a.R.L, která nám sdělila, že skutečně došlo k administrativní chybě a vrácení karty panem Šrajerem nebylo zaevidováno. Vymáhání pohledávky jsme okamžitě ukončili a dne 11. června 2020 jsme se za chybu panu Šrajerovi omluvili prostřednictvím e-mailu."

Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitele a žádáme ho o potvrzení informace a uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2020 15:39, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.9.2020 13:17, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.