Počet nahlášených stížností: | 554 |
Z toho za letošní rok: | 42 |
Stále v řešení: | 9 |
Pane Belina. Dovolte nám vás informovat, že jsme převzali pravni zastoupení společnosti Paidwings AG, Alte Steinhausers CH-6330 Cham ZG. Na upomínku naší klientky jste rovněž nereagoval, stejne jako na vyzvy k platbě inkasni společnosti, ktera byla do věci zapojena. Zaregistroval jste se k placenému členství v internetové komunitě tenderseznamka.cz Vaše zvolené uživatelské jméno, stejne jako vaši e-mailovou adresu davidbelina@seznam.cz naše klientka při rezervaci nabidky rovnez zaevidovala, stejne jako IP adresu vašeho počítače. Příležitost, která představuje snadnoz a z hlediska nakladu výhodnou cestu, jak tuto pohledávku sprobodit ze sveta, jste dosu nevyužila. Protože naše klientka se svého naroku nevzda, strkani hlavy do písku a odkládání řešení záležitosti vam nikterak nepomůže. Celková částka 94,14 EUR. Spisova značka 35620153541.
Myslím že je to podvod. Takových pravopisnych chyb. Žádné razitko, žádný podpis.
Bayerstrase 27, 80335 Mnichov. Fax +49(0)89/590683145
Prosím o smazání všech údajů, registrace a přihlášení.
|
Tweet |
Placenou/prémiovou službu lze objednat na různě dlouhou dobu. Uživatel musí být před zřízením těchto služeb informován o placeném charakteru, obsahu a rozsahu služeb a rovněž o ceně a platebních podmínkách. V případě, že tomu tak nebylo, by se mohl spotřebitel v krajním případě dovolávat toho, že jednal v omylu o rozhodující skutečnosti. V takovém případě by bylo jeho právní jednání dle § 583 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, neplatné.
Pokud byla aktivována spotřebitelem placená služba a právní jednání spotřebitele nelze vyhodnotit jako neplatné z důvodu omylu, je třeba smluvní vztah vypovědět. Ohledně formy, ve které by měla být výpověď zaslána společnosti platí, že z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti, případně prostřednictvím doporučeného dopisu.
Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele. Pokud společnost nevyhoví prokazatelné žádosti spotřebitele o ukončení smluvního vztahu, doporučujeme kontaktovat dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, s podnětem na užívání nekalé obchodní praktiky.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.