Společnost


Paidwings AG

Počet nahlášených stížností:554
Z toho za letošní rok:42
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#42587Neoprávněný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.05.2020, před 5 lety

David Bělina

Znění stížnosti

Pane Belina. Dovolte nám vás informovat, že jsme převzali pravni zastoupení společnosti Paidwings AG, Alte Steinhausers CH-6330 Cham ZG. Na upomínku naší klientky jste rovněž nereagoval, stejne jako na vyzvy k platbě inkasni společnosti, ktera byla do věci zapojena. Zaregistroval jste se k placenému členství v internetové komunitě tenderseznamka.cz Vaše zvolené uživatelské jméno, stejne jako vaši e-mailovou adresu davidbelina@seznam.cz naše klientka při rezervaci nabidky rovnez zaevidovala, stejne jako IP adresu vašeho počítače. Příležitost, která představuje snadnoz a z hlediska nakladu výhodnou cestu, jak tuto pohledávku sprobodit ze sveta, jste dosu nevyužila. Protože naše klientka se svého naroku nevzda, strkani hlavy do písku a odkládání řešení záležitosti vam nikterak nepomůže. Celková částka 94,14 EUR. Spisova značka 35620153541.

Myslím že je to podvod. Takových pravopisnych chyb. Žádné razitko, žádný podpis.


Produkt

Bayerstrase 27, 80335 Mnichov. Fax +49(0)89/590683145


Požadované řešení

Prosím o smazání všech údajů, registrace a přihlášení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.5.2020 08:42, před 5 lety

Placenou/prémiovou službu lze objednat na různě dlouhou dobu. Uživatel musí být před zřízením těchto služeb informován o placeném charakteru, obsahu a rozsahu služeb a rovněž o ceně a platebních podmínkách. V případě, že tomu tak nebylo, by se mohl spotřebitel v krajním případě dovolávat toho, že jednal v omylu o rozhodující skutečnosti. V takovém případě by bylo jeho právní jednání dle § 583 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, neplatné.

Pokud byla aktivována spotřebitelem placená služba a právní jednání spotřebitele nelze vyhodnotit jako neplatné z důvodu omylu, je třeba smluvní vztah vypovědět. Ohledně formy, ve které by měla být výpověď zaslána společnosti platí, že z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti, případně prostřednictvím doporučeného dopisu.

Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele. Pokud společnost nevyhoví prokazatelné žádosti spotřebitele o ukončení smluvního vztahu, doporučujeme kontaktovat dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, s podnětem na užívání nekalé obchodní praktiky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2020 22:44, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.