Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dobré odpoledne. Píšu znovu. Na předchozí stížnost již dlouho neodpovídá. je to spíše žádost než stížnost. Žádám Iterdát o porozumění a lidský přístup. protože částka, kterou je třeba zaplatit 2 634 kč, je v tuto chvíli pro mě velmi vysoká. protože v souvislosti s nejnovějšími událostmi ve světě jsem byl dva měsíce nezaměstnaný a tato částka je pro mě prostě životně důležitá, abych si mohl koupit jídlo alespoň dva týdny. znovu žádám o porozumění a lidský přístup. účet vázán na e-mail biparen1990@bk.ru
C-Date
zrušení dluhů a úplné smazání účtu
|
Tweet |
Spotřebitelovu žádost tedy přeřazujeme přímo na společnost.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: zdenek.vencl@c-date.com
Mějte prosím na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
na tuto adresu jsem obdržel pouze automatickou odpověď. že budu kontaktován během několika dnů. a ticho.
Stížnost přeřazujeme na společnost a žádáme ji, aby spotřebiteli reagovala a věc s ním řešila. Spotřebiteli, pokud tak již neučinil, přesto doporučujeme zaslat výpověď dle pokynů společnosti a za účelem vrácení částky může kontaktovat svou banku s žádostí o tzv. chargeback.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.