Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:682
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#42588Dluh

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 25 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
23.05.2020, před 5 lety

Alex Ivanov

Znění stížnosti

dobré odpoledne. Píšu znovu. Na předchozí stížnost již dlouho neodpovídá. je to spíše žádost než stížnost. Žádám Iterdát o porozumění a lidský přístup. protože částka, kterou je třeba zaplatit 2 634 kč, je v tuto chvíli pro mě velmi vysoká. protože v souvislosti s nejnovějšími událostmi ve světě jsem byl dva měsíce nezaměstnaný a tato částka je pro mě prostě životně důležitá, abych si mohl koupit jídlo alespoň dva týdny. znovu žádám o porozumění a lidský přístup. účet vázán na e-mail biparen1990@bk.ru


Produkt

C-Date


Požadované řešení

zrušení dluhů a úplné smazání účtu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.5.2020 08:18, před 5 lety

Spotřebitelovu žádost tedy přeřazujeme přímo na společnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.5.2020 23:13, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: zdenek.vencl@c-date.com

Mějte prosím na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.5.2020 05:33, před 5 lety


Alex Ivanov

na tuto adresu jsem obdržel pouze automatickou odpověď. že budu kontaktován během několika dnů. a ticho.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2020 13:20, před 5 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost a žádáme ji, aby spotřebiteli reagovala a věc s ním řešila. Spotřebiteli, pokud tak již neučinil, přesto doporučujeme zaslat výpověď dle pokynů společnosti a za účelem vrácení částky může kontaktovat svou banku s žádostí o tzv. chargeback.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.9.2020 17:48, před 4 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2020 15:43, před 4 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.