Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
NOVÝ NEDOSVĚDČITELNÝ TRIK od T-mobile při předčasném řádném ukončení smlouvy!!
Nejde o mou neznalost, můj omyl nebo náhodnou chybu T-mobile, jde o záměr jak navýšit konečnou částku podvodným, ale jen těžko dokazatelným způsobem v průběhu posledních 30 dní po podání výpovědi.
Nejen, že mi vypočítávají pokutu 20% ze zbylých 9-ti měsíců do konce smlouvy z tabůlkové plné častky tarifu před slevou, ale 5 dní po nahlášení výpovědi mi SMAZALI prioritní číslo z Mých 5, na které jsem vázán pracovně a které jsem v životě neměnil!
Ano, T-mobile mi po pěti dnech po předčasné výpovědi smlouvy z mé strany zákeřně své volí úplně zrušil a vymazal prioritního a nejvíce volajícího přítele v sekci Mých 5(5 friends si mohu své volně měnit a musí být u TM, abych je měl zadarmo).
Zjistil jsem to po 20-ti dnech a naúčtovávají mi 4Kč/min na to vymazané a tudíž už placené číslo. Upozorňuji, že 2 plné roky jsem neudělal jedinou chybu a jsem si 100% jistý, že tuto změnu jsem nedělal já osobně. Při změně musíte 2x potvrzovat změnu a jsem o to víc důkladný. Změnili to ve stejný den, kdy jsem vědomě změnil jiné číslo a informační SMS jsem proto nevěnoval pozornost, protože se zpožďují i po několika hodinách. Ta SMS je jejich jediným důkazem, ale já to tudíž nemohu nijak dokázat!
Prosím o radu co mohu dělat?
Děkuji
S úctou
Horáček
(spolubojovník)
tarif Přátelé 500
Mám jim zaplatit penále a pak psát stížnosti a vyžadovat vrácení neprávem účtovaných částek za výše uvedené dva triky? Nebo neplatit? Co tedy mohu dělát?
|
Tweet |
V tomto případě doporučujeme spotřebiteli, aby písemně uplatnil reklamaci vyúčtování. Reklamaci na vyúčtování ceny je účastník, který je koncovým uživatelem, popřípadě uživatel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu, jinak právo zanikne. Není-li vzhledem k druhu poskytované služby vyúčtování ceny dodáváno, je oprávněn reklamaci uplatnit do 2 měsíců ode dne poskytnutí služby. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči splnění povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu. Cenu je tedy důležité v termínu splatnosti uhradit. V případě uznané reklamace, bude spotřebiteli přeplatek navrácen v souladu s podmínkami ( nejpozději však do 1 měsíce od vyřízení reklamace). Spotřebitel může podat žádost Českému telekomunikačnímu úřadu, aby rozhodl, že podání reklamace má odkladný účinek.
Operátor je povinen reklamaci vyřídit nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
Při předčasném ukončení smlouvy je operátor oprávněn požadovat jednu pětinu součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy. Při výpočtu se vychází z částky, která byla sjednána se zákazníkem jako měsíční plnění. Odečtení slevy lze považovat jako navyšování úhrady v rozporu se zákonem o elektronických komunikacích.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, který má pravomoc rozhodnout o námitce proti vyřízení reklamace, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě zájmu o doporučení dalšího vhodného postupu kontaktujte poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.