Společnost


UrbanTrend s.r.o. v likvidaci

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

33%
67%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#42590Nedodané dezinfekční gely

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.05.2020, před 5 lety

Ladislav Ghitan

Znění stížnosti

Přesně před 2 měsíci, 23.3. 2020, jsem si u firmy InstaStyle.cz provozované společností UrbanTrend s.r.o., IČ: 07993234, se sídlem Kaprova 42/14, Staré Město, 110 00 Praha 1,objednával dezinfekční gel s vůní 60ml × 3 za 369,-Kč. Bylo to v době, kdy se nic na desinfekci rukou nedalo běžně v obchodě sehnat. Přesto, že jsem již třikrát psal této firmě o vyjádření, kdy dostanu svou zásilku, vždy mě velmi slušně odbyli. Naposledy jsem firmě psal 8.5.2020 a 11.5.2020 mi dorazila informace, že podle nich je zásilka v pořádku zpracovaná a zásilka se zbožím byla odeslána ze skladu v zahraničí. K tomu přiložen link https://global.cainiao.com/…d01, ze kterého se nic nedozvíte, jen že by zásilka měla být v ČR. Nejvíc mě ovšem pobavilo, když mi firma doporučuje: "Prosím o kontrolu, zda zásilka nebyla uložena na místní pobočce České pošty." Zřejmě si musím sám zjistit, zda mi náhodou zákeřná Česká pošta nedělá naschvály! V dnešním emailu jsem tedy firmu InstaStyle.cz informoval, že s Českou poštou nemám žádnou špatnou zkušenost a o zásilkách mě informují buď vhozením informací do schránky nebo sms. Zároveň jsem požádal o vrácení peněz (už podruhé), neboť mezitím jsem si dezinfekční prostředky zakoupil u spolehlivějších firem, a teď jsem zvědav, jak to dopadne.


Produkt

dezinfekční gel s vůní 60ml × 3 za 369,-Kč


Požadované řešení

Žádám o vrácení peněz!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.5.2020 16:01, před 5 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. Spotřebitel by měl co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2020 21:35, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.