Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Čekal jsem doporučený dopis, ve kterém mi měla přijít platební karta, kterou jsem si zapomněl na návštěvě u svých rodičů. Moje maminka šla na poštu a kartu mi poslala doporučené psaní, prioritní. TŘI dny jsem byl celé dny doma, abych poštu nepropásl, a čekal na dopis.. Když dopis nepřicházel, volal jsem rodičům, zda neudělali nějakou chybku ohledně adresáta. Po tom, co zkontrolovali stav zásilky, zjistili, že adresát nebyl zastižen, a dopis je na pobočce. Letěl jsem do schránky, a hledal doklad o tom, že jsem nebyl zastižen. Nic tam nebylo. Žádný doklad. Nikdo nezvonil. K mému neštěstí jsem to zjistil v pátek po otevírací době. K tomu všemu jsem musel v sobotu pracovně do Prahy, a dopis jsem si tak mohl vyzvednout až v úterý. Tzn. že jsem byl skoro týden bez platební karty, jen s malým obnosem hotovosti (jelikož v těchto dnech se snažím platbě v hotovosti vyhýbat), což velmi znepříjemňovalo můj život. Na pobočce nic neřešili, ani se neomluvili. Myslím, že když si zaplatím za službu, uzavírám tím smlouvu/dohodu a očekávám, že obě strany mají své práva a povinnosti. Ale když Česká pošta své povinnosti nesplní, stejně se nic neděje. Služba, za kterou jsem zaplatil, je splněná jen napůlv a částka je stále stejná.
RR478765665CZ
Vrátit peníze za prioritní servis, který nebyl naplněn. Nechápu proč by si ČP měla nechat peníze za služby, které nedodržela.
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman