Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dbes jsem zakoupila v prodejně Lídl na Barrandově ložní prádlo na 1 postel a když jsem ho večer vybalila,zjistila jsem,že u toho chybí potah na polštář,i když je na obalu uveden.Mám pouze povlak na peřinu.Poradíte mi jak mám postupovat?'Učet mám.Děkuji
saténové oboustranné ložní prádlo - meradiso
Výměna produktu
|
Tweet |
Pokud nebylo v balení všechno dle popisu, jedná se o tzv. nesplněnou jakost při převzetí dle § 2161 ve spojení s § 2169 občanského zákoníku. Spotřebitele v takové situaci chrání ustanovení § 2161 odst. 2 občanského zákoníku, které stanoví, že projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku by měl provést prodávající, pokud by chtěl reklamaci zamítnout.
Spotřebitelce tedy doporučujeme, aby uplatnila reklamaci pro tzv. nesplněnou jakost při převzetí a požadovala výměnu zboží za bezvadné. Nebude-li možná výměna, má spotřebitelka právo na vrácení peněz.
Spotřebitelka nám sdělila, že reklamace byla vyřízena vrácením peněz.