Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:787
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#4260Ložní prádlo

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.09.2014, před 10 lety

Lenka Lochmanová

Znění stížnosti

Dbes jsem zakoupila v prodejně Lídl na Barrandově ložní prádlo na 1 postel a když jsem ho večer vybalila,zjistila jsem,že u toho chybí potah na polštář,i když je na obalu uveden.Mám pouze povlak na peřinu.Poradíte mi jak mám postupovat?'Učet mám.Děkuji


Produkt

saténové oboustranné ložní prádlo - meradiso


Požadované řešení

Výměna produktu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.9.2014 08:22, před 10 lety

Pokud nebylo v balení všechno dle popisu, jedná se o tzv. nesplněnou jakost při převzetí dle § 2161 ve spojení s § 2169 občanského zákoníku. Spotřebitele v takové situaci chrání ustanovení § 2161 odst. 2 občanského zákoníku, které stanoví, že projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku by měl provést prodávající, pokud by chtěl reklamaci zamítnout.
Spotřebitelce tedy doporučujeme, aby uplatnila reklamaci pro tzv. nesplněnou jakost při převzetí a požadovala výměnu zboží za bezvadné. Nebude-li možná výměna, má spotřebitelka právo na vrácení peněz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2014 09:48, před 10 lety

Spotřebitelka nám sdělila, že reklamace byla vyřízena vrácením peněz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.