Počet nahlášených stížností: | 560 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Prostredníctvom Poštovné zdarma som si objednala respiračné rúško KN95 a 20.03.2020 som zaplatila 9,41€ na účet Ateli s.r.o.
Hraničná doba na dodanie rúška bola 23.05.2020. DO dnešného dňa však zásielka nebola doručená.
Niekoľkokrát som oslovila spoločnosť mailom - odpoveďou mi boli nahrané odpovede na najčastejšie otázky. Pri pokuse dovolať sa na zákaznícke číslo mi automat neustále opakoval, aké čísla mám stlačiť, ale ani pri jednom nedošlo k posunu v hovore.
Myslím si, že ide o podvodné konanie a spoločnosť si takýmto nezákonným spôsobom získava finančné prostriedky.
dodanie respiračného rúška KN95
Vrátenie peňazí na účet.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
požadavek na vrácení peněz jsme zadali do systému.
Peníze vracíme v zákonné lhůtě, tedy maximálně do 14 dnů od zadání požadavku. Uděláme vše proto, abychom Vám je zaslali co nejdříve to bude možné.
Děkujeme za pochopení a přejeme Vám pěkný den.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Dobrý deň,
zatiaľ mi peniaze neboli poukázané. A vôbec sa mi nepáči prístup Poštovné zdarma.cz, keď na moju sťažnosť napísali, že sa asi zásielka stratila cestou (myslím, že k dobrému zvyku by patrilo ospravedlniť sa hneď ako nedôjde k dodaniu v dohodnutom termíne, a urýchlene poslať náhradné plnenie a nečakať,či sa zákazník bude sťažovať alebo to nechá tak).
Vyberám z ich odpovede:
"Je nám velice líto, že Vám zásilka nedorazila. Pravděpodobně došlo ke ztrátě zásilky během přepravy, za což se velice omlouváme. Budete si přát zboží znovu zaslat, samozřejmě na naše náklady, nebo požadujete vrácení peněz? V případě vrácení peněz Vás prosíme o zaslání čísla Vašeho účtu, na který požadujete vrácení peněz."
A "úžasná obeť z ich strany", keď sľubujú poslať zásielku na svoje náklady - neviem, čo je v tom mimoriadne, keď poštovné je údajne zdarma.
Takže stále mám pocit, že nejde o serióznu firmu.
S pozdravom JUDr. Elena Kollárová
situaci jsme prověřili a částka za tuto objednávku Vám byla vrácena dne: 2.6.2020
Prosíme tedy o kontrolu Vašeho účtu, vše by mělo být v naprostém pořádku.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Dnes mi bola poukazana na ucet dlzna ciastka 9.41€.
Mozem zodpovedne povedat, ze ani ja ani nikto z mojich znamych uz nevyuzije sluzby Postovne zdarma.
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a přejeme hezký den
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Hodnocení: