Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
jako tisíce lidí jsme si i my zakoupili vstupenku na akci "Delfíni v Praze" přes věrohodný "server" www.ticketportal.cz. Své peníze uz nejspíš nikdy neuvidíme, tak jako tisíce "napálených" lidí.
Opravdu se s tím nedá nic dělat? (S penězi už nepočítáme, ale bylo by fajn, kdyby se dalo zabránit tomu, aby se něco podobného znovu opakovalo)
http://prazsky.denik.cz/zpravy_region/delfini-v-praze-tisice-zklamanych-lidi-sve-penize-uz-nikdy-neuvidi-20140725.html
Vrácení zaplacené částky
|
Tweet |
Společnost Československé cirkusy a varieté a.s. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati. Rizika spojená s vymáháním právo jsou u této společnosti vysoká.
Dále také spotřebitelům doporučujeme sledovat insolvenční rejstřík (https://isir.justice.cz/isir/common/index.do). Již jednou byl na společnost podán insolvenční návrh spojený s návrhem na prohlášení konkursu. Toto řízení ale bylo zastaveno. V případě, že bude návrh podán znovu, je žádoucí svou pohledávku přihlásit do insolvenčního řízení.