Společnost


Jan Alt (prevence2020.cz)

Počet nahlášených stížností:79
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#42618Nevrácení peněz za zrušenou objednávku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.05.2020, před 5 lety

Alena Raimrová

Znění stížnosti

12.3.2020 jsem udělala objednávku na www.prevence2020.cz. Posílám potvrzení níže.


2x Respirátor FFP3 - produkt nelze nyní odeslat! Cena za 5ks. Lze zarezervovat, odeslán bude po schválení vládou k prodeji občanům.
Cena za kus 875,00 Kč 1 750,00 Kč
Platební metoda: Bankovní převod: 6,00 Kč
Doprava: PPL (119 Kč max.rozměry 60x40x30cm a hmotnost 31,5kg): 119,00 Kč
Celkem: 1 875,00 Kč

Úhradu jsem provedla převodem. 3.4.2020 jsem požádala pana Alta o zrušení objednávky, jelikož vláda stále nepovolila prodej. Pan Alt mi ještě týž den odepsal s tím, ať mu pošlu číslo účtu, že mi peníze do týdne zašle, což mi potvrdil v dalším emailu, že přeposílá peníze na vrácení na vraceniprevence2020@seznam.cz. Peníze mi od té doby nepřišly a na mé další urgence a dotazy 14.4., 17.4. a 27.4. mi již nikdy nikdo nereagoval. Takže nemám ani zboží, ani vrácené peníze.


Produkt

2x Respirátor FFP3 - produkt nelze nyní odeslat! Cena za 5ks. Lze zarezervovat, odeslán bude po schválení vládou k prodeji občanům. Cena za kus 875,00 Kč 1 750,00 Kč Platební metoda: Bankovní převod: 6,00 Kč Doprava: PPL (119 Kč max.rozměry 60x40x30cm a hmotnost 31,5kg): 119,00 Kč Celkem: 1 875,00 Kč


Požadované řešení

Chci vrácení peněz, tak jak mi bylo přislíbeno.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.5.2020 12:20, před 5 lety

Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického výkladu i ještě před samotným převzetím. Odstoupí-li pak spotřebitel od smlouvy ještě před tím, než vůbec převzal zboží, má prodávající dle § 1832 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, lhůtu 14 dnů na to, aby mu vrátil peněžní prostředky. Poté se prodávající ocitá v prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2020 20:22, před 5 lety

Podnikatel nevyužil možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů lze vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.