Počet nahlášených stížností: | 79 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
12.3.2020 jsem udělala objednávku na www.prevence2020.cz. Posílám potvrzení níže.
2x Respirátor FFP3 - produkt nelze nyní odeslat! Cena za 5ks. Lze zarezervovat, odeslán bude po schválení vládou k prodeji občanům.
Cena za kus 875,00 Kč 1 750,00 Kč
Platební metoda: Bankovní převod: 6,00 Kč
Doprava: PPL (119 Kč max.rozměry 60x40x30cm a hmotnost 31,5kg): 119,00 Kč
Celkem: 1 875,00 Kč
Úhradu jsem provedla převodem. 3.4.2020 jsem požádala pana Alta o zrušení objednávky, jelikož vláda stále nepovolila prodej. Pan Alt mi ještě týž den odepsal s tím, ať mu pošlu číslo účtu, že mi peníze do týdne zašle, což mi potvrdil v dalším emailu, že přeposílá peníze na vrácení na vraceniprevence2020@seznam.cz. Peníze mi od té doby nepřišly a na mé další urgence a dotazy 14.4., 17.4. a 27.4. mi již nikdy nikdo nereagoval. Takže nemám ani zboží, ani vrácené peníze.
2x Respirátor FFP3 - produkt nelze nyní odeslat! Cena za 5ks. Lze zarezervovat, odeslán bude po schválení vládou k prodeji občanům. Cena za kus 875,00 Kč 1 750,00 Kč Platební metoda: Bankovní převod: 6,00 Kč Doprava: PPL (119 Kč max.rozměry 60x40x30cm a hmotnost 31,5kg): 119,00 Kč Celkem: 1 875,00 Kč
Chci vrácení peněz, tak jak mi bylo přislíbeno.
|
Tweet |
Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického výkladu i ještě před samotným převzetím. Odstoupí-li pak spotřebitel od smlouvy ještě před tím, než vůbec převzal zboží, má prodávající dle § 1832 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, lhůtu 14 dnů na to, aby mu vrátil peněžní prostředky. Poté se prodávající ocitá v prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Podnikatel nevyužil možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů lze vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.