Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dnes 25.5 v 11.27:17
Jsem u pokladny číslo 16 v Albertu v Praze na Chodově,platila nákup 134KČ.Prodvačky jsem se zeptala,jestli jí mohu dát 144KČ.Vzala si je,ale 10KČnazpátek mi již nedala,když jsem jí na to upozornila,začala ječet,že mi nic nedá a zavolala posilu,přišla velmi silná nepříjemná ženská,udělala pokladnu tak,že peníze vážila a pak mi řekla,že všem jako já říká,ať si jdou stěžovat na policii,že žádné peníze nedostanu,stejně,jako ostatní!
Mé známé,které byly také opakovaně okradeny to vyřešily tím,že do obchodu přestaly chodit.
Radí mi dát to na facebook,aby se nespálilo více lidí.
Vysvětlení,proč tímto způsobem řeší Albert manko prodavaček.A radu,jak se tomu bránit.Není to poprvé.
|
Tweet |
V případě, že je nesprávně provedeno na pokladně vyúčtování za zboží a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu.
Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohl spotřebitel zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný přestupek uložit podnikateli pokutu.
Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.