Počet nahlášených stížností: | 52 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
vzhledem k tomu, že jsem svou objednávku zaplatila tentýž den, kdy mi byly doručeny platební instrukce, tj.12.05.2020, ( kopii platby přikládám),bych Vás ráda požádala od vrácení provedené platby na účet, z něhož platba byla zaslána, tj.2626181359/0800, a to do 14dní.
Tímto oficiálně odstupuji od požadavku na uzavření smlouvy , což je ve Vašich obchodních podmínkách formulováno dnem převzetí poukazu, avšak já jsem do dnešního dne nedostala poukaz žádný.
Nemám jakoukoliv důvěru ve Vaši firmu, kdy po 13 dnech od řádně provedené platby prostřednictvím bankovního účtu, jsem neobdržela ani poukaz. Kdykoliv telefonuji na Vaši objednávkovou linku je buď trvale obsazeno nebo mi lepším případě odpoví automat, že máte poruchu na objednávkovém telefonním čísle.
Vzhledem k tomu, že se pohybuji pracovně v soukromém sektoru, kdy využívám přímých bankovních plateb, vím, že moje peníze nejenže odešly na Váš účet správně, ale již před 11 dny byly Vámi i převzaty.
Nedokáži si představit, že firma, respektive její zaměstnanci ,která takovým způsobem jedná již v okamžiku objednání a zaplacení služby by měla jakýmkoliv způsobem participovat na ošetření mého těla.
Vzhledem k naprosté neserióznosti ve Vašem jednání odstupuji tímto od objednávky, popř.od smlouvy na ošetření a žádám o urychlené vrácení 44.900,-Kč na výše uvedený účet.
Děkuji
Ing. Marcela Hrabcová
Bažanova 1069/29c
720 00 Ostrava
From: MEDIK HAUS | Objednávky
Sent: Monday, May 25, 2020 10:29 AM
To: hrabanka@seznam.cz
Subject: Nedokončená objednávka | Připomenutí nezaplacené objednávky č. 2013319001
Hezký den!
Říká se, že v životě nelitujeme věcí, které jsme udělali, ale těch, které jsme nezkusili. Snad vaše nedokončená objednávka nebude jednou z nich. Ještě to můžete zachránit!
Máte dotaz? Rádi vám pomůžeme. Prosím, kontaktujte nás.
Vzhledem k Vámi vybrané platební metodě (platba bankovním převodem),
Vás prosíme o provedení platby pod správným variabilním symbolem. V případě jakékoliv nejasnosti či zadání chybné platby nás prosím kontaktujte telefonicky na jedné z našich zákaznických linek nebo emailem. Velmi rádi Vám pomůžeme.
Vámi vybrané ošetření:
1x Prémiová liposukce lipoX SLIM - ošetření celého těla.
Platební údaje pro Vaši platbu
Číslo účtu: 278344991 / 0300
Variabilní symbol: 2013319001
Částka: 44 900 Kč
Poukaz Vám bude zaslán automaticky ihned po připsání Vaší platby na náš účet.
Velmi Vám děkujeme a budeme se těšit na Vaši brzkou návštěvu.
Pokud je již Vaše objednávka uhrazena pod správným Variabilním symbolem, považujte prosím naše upozornění za bezpředmětné. Automatický bankovní systém pravděpodobně ještě nespároval Vaši platbu s Vaší objednávkou. Budeme se těšit na Vaši návštěvu.
Medik Haus - Aestetisch care center
www.medikhaus.cz
Prémiová liposukce lipo XSLIM
Vrácení peněz
|
Tweet |
Služba VašeStížnosti.cz slouží ke zprostředkování kontaktu mezi spotřebitelem a podnikatelem, jehož účelem je dosažení smírného řešení jejich sporu. Primárně tak není účelem této služby prosté kontaktování podnikatele. Jelikož stížnost působí spíše jako zpráva podnikateli o tom, že spotřebitelka uplatňuje své právo odstoupit od smlouvy, doporučujeme spotřebitelce kontaktovat podnikatele s žádostí o odstoupení "na přímo", tzn. nikoliv prostřednictvím této služby. Tato služba totiž funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, tzn. že podnikatel tuto stížnost nemusí ani zaregistrovat/zabývat se jí, a poté by mohl namítat, že o odstoupení nevěděl. Odstoupení lze doručit na adresu sídla společnosti, prostřednictvím datové schránky a zásadně i na e-mailovou adresu prodávajícího (který byl kupř. použit při předchozí komunikaci spotřebitelky a podnikatele). Tolik obecně k nutnosti doručit odstoupení od smlouvy podnikateli, na dalších řádcích již poskytneme vyjádření ke skutkovému stavu, který je obsahem stížnosti.
Pokud spotřebitelka uhradila kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží (zde poukaz) dodat. Pokud tak prodávající neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky. Znovu upozorňujeme, že odstoupení musí směřovat vůči podnikateli.
Pokud spotřebitelka řádně uplatnila její právo na odstoupení od smlouvy, má podnikatel zákonnou povinnost vydat jí uhrazenou kupní cenu. V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky v přiměřené době, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobnívýzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vzhledem k výši nároku může spotřebitelka zvážit i odbornou právní pomoc advokáta. Seznam advokátů je dostupný např. z: https://www.dtest.cz/advokati.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.