Společnost


VIP place s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#42626Nedodání zboží ve slíbené lhůtě 14dnů + žádná komunikace stránky www.vipzlato.cz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.05.2020, před 5 lety

Karel Sukup

Znění stížnosti

04.05.2020, v 16:57 jsem si na stránkách www.vipzlato.cz objednal cenné kovy v hodnotě 4209czk, dle uvedených informací skladem, a ihned zaplatil převodem na jejich konto.

Na druhý den 05.05 jsem se rozhodl objednávku navýšit, ale nedovolal jsem se. 06.05 jsem obdržel první a také poslední hovor z VIP place, kde mě ujistili, že je vše v pořádku a že jsou velmi vytíženi, a že produkt bude expedován do 7dnu maximálně do 14dnu s čím sem souhlasil. Také jsem dostal informace, že navýšit objednávku můžeme, a já ihned doplatil na celkovou částku 7007czk.

Po uplynutí 14 denní lhůty čili od 18.5 jsem se začal domáhat vysvětlení. Volal jsem jim 3dny co hodinu a bez reakce až do dnes. Na odpovědní formulář na jejich stránkách taky bez odpovědi a e-mail to samé.

20.5 jsem jim začal psát SMS, na které jsem začal dostávat uklidňující reakce, že moje objednávka expedována bude do 22.5. Tomu se ovšem nestalo a nyní nereagují již ani na další SMS urgence..


Produkt

2x 1 GRAM PAMP PLATINOVÝ SLITEK + 1x Munze Osterreich 1 Gram zlaty slitek kinebar + 1x PAMP 1 Ounce stříbrný slitek + 1x PAMP 50 Gram stříbrný slitek + doprava


Požadované řešení

Okamžitá expedice zaplaceného zboží nebo okamžité storno objednávky a vracení peněz zpět na účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.5.2020 07:09, před 5 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2020 14:36, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.