Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#42627Nedoručení dopisu do vlastních rukou, nezanechání informace o uložení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

13 hodin 55 minut

Detail stížnosti

Publikováno
25.05.2020, před 5 lety

Julie Vachtová

Znění stížnosti

Dobrý den, obracím se na Vás se stížností ohledně nedoručení zásilky do vlastních rukou od soudu a následně nezanechání informace o uložení zásilky. Dne 25. 05. 2020 mi byla do poštovní schránky vhozena zásilka od OS Česká Lípa. Zásilka byla odeslána z pošty Česká Lípa dne 06. 05. 2020. Jelikož očekávám písemnost od soudu, denně 2x kontroluji schránku. Nikdy jsem v ní nenarazila na "Oznámení o uložení zásilky", takže jsem neměla potuchy, že vůbec nějaká zásilka existuje.
Obsahem této písemnosti bylo předvolání k soudnímu řízení, a to dne 27. 05. 2020. Jistě chápete, že jsem v tak krátké době neměla možnost změnit své dříve pevně stanovené termíny, jako v tomto případě plánovanou operaci. Na poslední chvíli se mi snad podařilo se z jednání omluvit. Pokuta za neomluvení se a nedostavení se, by znamenala 50 tis. Kč pokutu. Kdo je za tento "šlendriján" a mé psychické vypětí zodpovědný???
Za Vaši kvalifikovanou odpověď předem děkuji a zdravím
Julie Vachtová, Teplická 979/6, 407 53 Jiříkov


Požadované řešení

Žádám o prošetření, co se s touto zásilkou dělo, kde byla uložena a proč jsem o této skutečnosti nebyla informována. S Českou poštou mám neblahé zkušenosti s doručováním již z dřívějška, ale toto považuji za vrchol nezodpovědnosti. Vaši doručovatelé by si měli být vědomi, do jakých nesnází mohou takovýmto lajdáckým přístupem lidi dostat. Není mým přáním někoho trestat, ale poučit, aby se nic podobného v budoucnosti nestávalo.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.5.2020 07:02, před 5 lety

Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.