Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den. Dnes jsem OPETOVNE cekala zbytecne cely den doma na balik, ktery mi posta avizovala sms-kou. Ted vecer prisla sms, ze se balik NEPODARILO dorucit. Jak to mam chapat?!!! Proc sedim cely den doma? Abych dalsi den klusala na postu pro balik? Za CO PLATIM SLUZBU??? Uz jednou jsem si stezovala u postovniho ombudsmana a udelam to opetovne a to na konkretniho dorucovatele a postu v Bohumine. Cislo zasilky je DR0018457944T. Jeste si budu stezovat i u obchodnika, u ktereho zbozi objednavam, aby s tak nespolehlivym dodavatelem prestal spolupracovat!
Zitra ocekavam balik na sve adrese.
DANA JURCAKOVA
ŠTEFANIKOVA 1148
BOHUMIN 73581
Ocekavam adekvatni pristup k zakaznikum od CESKE POSTY! Neni to po prve a uplne mam hruzu, kdyz mi CESKA POSTA ma dorucit balicek. Vzdy se snazim volit jineho dodavatele, ale tentokrat jsem nemela na vyber!
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman