Společnost


M7 Group S.A; Satelitní televize Skylink

Počet nahlášených stížností:44
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#4263Servisní poplatek (SP)

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 27 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.09.2014, před 10 lety

Jana Malá

Znění stížnosti

Dobrý den,
domů mi přišla od Skylinku informace, že mám uhradit nový Servisní poplatek (dále jen SP) ke dni 13.9.2014. Rozhodla jsem se hradit nadále SP přes SIPO, kde mi firma nabízela bonus - jeden měsíc zdarma.
Po objednání plateb přes SIPO mi přišel potvrzující e-mail, že mám SP pokryt do 9.11.2014, a že první platba do SIPA bude v nejbližším zúčtovacím měsíci.
Jaké bylo mé překvapení, když první platba SP se mi v SIPU objevila již v září.
V zákaznickém centru mi sdělili, že v nějakém následujícím měsíci mi platba za září bude nahrazena tím, že nebude v jednom měsíci SP účtován, ale neumí mi říci kdy, prý to může být také za půl roku, či za rok, že si to mám ohlídat.


Požadované řešení

Vrácení poplatku za uhrazený měsíc září na můj účet, nebo vynechání platby v následujícím měsíci, tj. v říjnu 2014. Nevím, proč bych měla čekat na vrácení přeplatku např. celý rok.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.9.2014 14:55, před 10 lety

V tomto případě záleží, zda a jak je nabídka přesně specifikována. Pokud by platba neměla být provedna již v zaří, měla by zaplacená platba pokrýt následující měsíc. Zároveň by mohlo být v podmínkách stanoveno, že bonusový měsíc je posledním měsícem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.4.2015 15:13, před 10 lety

Při nastavení platby Servisního poplatku SIPem nebo inkasem z účtu nabízíme zákazníkům bonus v podobě jednoměsíční slevy. Není stanoveno, o který měsíc by se mělo jednat. V tomto případě slevu zákazník čerpá v měsíci dubnu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.5.2015 12:26, před 10 lety


Jana Malá

Dobrý den,
děkuji UPC za odpověď. Nicméně servisní poplatek mi byl v SIPU stržen jak v měsící březnu (částka 55,- Kč), tak i v dubnu (55,- Kč) a dokonce i v květnu (55,- Kč) tohoto roku.
Tudíž bych se ráda zeptala v jakém měsíci dubnu, popř. jakého roku bude částka uhrazená dvakrát za jeden měsíc vrácena. Děkuji Malá

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.5.2015 11:59, před 10 lety

Měla-li být sleva poskytnuta v dubnu, je možné reklamovat u poskytovatele toto vyúčtování do dvou měsíců od doručení faktury. Poskytovatel je povinen vyřídit reklamaci ve lhůtě 30 ti dnů. Poté má spotřebitel právo na vrácení přeplatku do 1 měsíce od kladného vyřízení reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2015 16:01, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že se společnost k případu již delší dobu nevyjádřila, prosíme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.8.2015 11:27, před 9 lety

Žádná ze stran již nevyužila možnosti reagovat. Protože je služba VašeStížnosti.cz založena na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.