Počet nahlášených stížností: | 44 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
domů mi přišla od Skylinku informace, že mám uhradit nový Servisní poplatek (dále jen SP) ke dni 13.9.2014. Rozhodla jsem se hradit nadále SP přes SIPO, kde mi firma nabízela bonus - jeden měsíc zdarma.
Po objednání plateb přes SIPO mi přišel potvrzující e-mail, že mám SP pokryt do 9.11.2014, a že první platba do SIPA bude v nejbližším zúčtovacím měsíci.
Jaké bylo mé překvapení, když první platba SP se mi v SIPU objevila již v září.
V zákaznickém centru mi sdělili, že v nějakém následujícím měsíci mi platba za září bude nahrazena tím, že nebude v jednom měsíci SP účtován, ale neumí mi říci kdy, prý to může být také za půl roku, či za rok, že si to mám ohlídat.
Vrácení poplatku za uhrazený měsíc září na můj účet, nebo vynechání platby v následujícím měsíci, tj. v říjnu 2014. Nevím, proč bych měla čekat na vrácení přeplatku např. celý rok.
|
Tweet |
V tomto případě záleží, zda a jak je nabídka přesně specifikována. Pokud by platba neměla být provedna již v zaří, měla by zaplacená platba pokrýt následující měsíc. Zároveň by mohlo být v podmínkách stanoveno, že bonusový měsíc je posledním měsícem.
Při nastavení platby Servisního poplatku SIPem nebo inkasem z účtu nabízíme zákazníkům bonus v podobě jednoměsíční slevy. Není stanoveno, o který měsíc by se mělo jednat. V tomto případě slevu zákazník čerpá v měsíci dubnu.
Dobrý den,
děkuji UPC za odpověď. Nicméně servisní poplatek mi byl v SIPU stržen jak v měsící březnu (částka 55,- Kč), tak i v dubnu (55,- Kč) a dokonce i v květnu (55,- Kč) tohoto roku.
Tudíž bych se ráda zeptala v jakém měsíci dubnu, popř. jakého roku bude částka uhrazená dvakrát za jeden měsíc vrácena. Děkuji Malá
Měla-li být sleva poskytnuta v dubnu, je možné reklamovat u poskytovatele toto vyúčtování do dvou měsíců od doručení faktury. Poskytovatel je povinen vyřídit reklamaci ve lhůtě 30 ti dnů. Poté má spotřebitel právo na vrácení přeplatku do 1 měsíce od kladného vyřízení reklamace.
Vzhledem k tomu, že se společnost k případu již delší dobu nevyjádřila, prosíme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Žádná ze stran již nevyužila možnosti reagovat. Protože je služba VašeStížnosti.cz založena na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.