Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#42634Nedodržená rychlost připojení, vyúčtování služeb

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 hodin 2 minuty

Detail stížnosti

Publikováno
25.05.2020, před 5 lety

Jan Boško

Znění stížnosti

Dobrý den,

pobírám od Tmobile konsolidaci několika produktů...internet, paušál, satelitní televizi, televizi.
Od začátku roku 2020 je neustálý problém s rychlosti připojení v lokalitě Pňov-Předhradí, Nová 125, 28941.
Několikrát jsem podával reklamaci na vámi nedodrženou rychlost připojení vzduchem dle smlouvy, kde mi bylo řečeno z technického oddělení, že je nyní oblast výrazně přetížená a lepší už to nebude.
Jako nápravné opatření, jste mi nabídli jinou variantu, připojení do zásuvky. Bez sankcí a poplatků instalace či reinstalace.
To se tvářilo jako o chlup lepší a tak jsem 2X na infolince žádal o zrušení prvního internetu vzduchem. Po každé mi bylo slíbeno zaslání formuláře o ukončení mailem.
Ani jednou se tak nestalo!
V následujícím vyúčtování už byl zpoplatněn obojí internet, který jsem samozřejmě musel uhradit.
Po apelaci na opětovné zrušení internetu vzduchem mi přímo operátor Tmobile osobně volal a zaslal mailem potřebný formulář na ukončení internetu vzduchem, který jsem měl vyplnit a zaslat osobně na pobočku.
To jsem udělal, na pobočce Tesco Poděbrady, kde mi po půl hodině co jsme ukončení potvrdili volal člověk z pobočky, že jste Vámi zaslaný formulář a ukončení neschválili a mám se zastavit znovu osobně a opět zažádat o ukončení!!!
Než jsem se opět dostal na pobočku, došlo k dalšímu vyúčtování za oba internety.
Za poslední půl rok, je to několikátý případ, kde jste pochybili v řešení a vybavování záležitostí či už po infolince, nebo osobně na vašich pobočkách!
1., Objednávka televize na splátky - musel jsem si po ni dojít osobně na pobočku do Nymburka a sháněl televizi 14dní po podpisu smlouvy
2., Svévolně jste mi na pobočce v Poděbradech nastavili neomezený internet v mobilu, kde jsem musel platit 500Kč za tuto službu, kterou jste mi nabídli koncem roku 2019, následně bez mého vědomí zrušili a při mém dopitu už nastavili placenou službu
3. Od podpisu smlouvy nejste schopni dodržet rychlost připojení internetu, který nefunguje ani teď při připojení do zásuvky (přibližná rychlost stahování je kolem 4Mb/s)a za službu pořád platím, poslední dva měsíce dvojnásob!!!
4. Několikrát jste nezaslali slíbený formulář o ukončení vámi nedodržené služby
5. Vámi zaslaný formulář byl nedostačující s nevysvětlitelného důvodu
6. Při podpisu smlouvy balíčků produktů koncem roku 2019, mi Váš člověk na pobočce řekl, že mi refinancujete poslední dva měsíce internetu od konkurence, pokud donesu potvrzení o ukončení.
Při následném dopitu na tuto možnost mi bylo řečeno, že to není pravda!!!
Nyní, 25.5.jsem byl opět osobně na pobočce v Poděbradech zažádat o ukončení internetu vzduchem, kde mi bylo řečeno, že je 30denní výpovědní lhůta a budu muset platit další měsíc za chybný internet.
Žádám o prověření celé této nehorázné situace, která se vleče již několik měsíců, stojí mě nemalé peníze a kompenzaci všech nákladů,i budoucích, které vznikly vaším neschopným personálem či neschopností dodržet slíbených technických parametrů dle smlouvy.
Dále žádám o vysvětlení jakou alternativu jste schopni nabídnout v této době místo internetu do zásuvky, který taktéž nesplňuje domluvené hodnoty?
Pokud toto není možné dodržet, budu žádat o vyjmutí produktu Internet z celkové konsolidaci služeb poskytované firmou Tmobile.
Děkuji.


Produkt

Rychlost internetu dle smlouvy 30Mbit/s, skutečnost 5Mbit/s nebo nulová


Požadované řešení

Žádám o prověření celé této nehorázné situace, která se vleče již několik měsíců, stojí mě nemalé peníze a kompenzaci všech nákladů,i budoucích, které vznikly vaším neschopným personálem či neschopností dodržet slíbených technických parametrů dle smlouvy.
Dále žádám o vysvětlení jakou alternativu jste schopni nabídnout v této době místo internetu do zásuvky, který taktéž nesplňuje domluvené hodnoty?
Pokud toto není možné dodržet, budu žádat o vyjmutí produktu Internet z celkové konsolidaci služeb poskytované firmou Tmobile.
Děkuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.5.2020 06:17, před 5 lety

Pokud spotřebitel s vyúčtováním služeb (za oba internety) nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.