Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#42636Exekuce - automatické prodlužování členství

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 16 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.05.2020, před 5 lety

Markéta Štemberova

Znění stížnosti

Dobrý den, 1.8.2020 mi přišel ze společnosti Be2 email, že mám zaplatit skoro 2600,--. Já má ten email nechodím tak často a nyní mi přišli, že mě předali k exekuční řízení. Přijde mi to hodně nefer, ten profil, ke kterému se to vztahuje je celý zablokovaný. Už přesně nevím jak to byli, ale tenkrát jsem zaplatila tuším 39,-- na našich na zkoušku. Tím jsem prý potvrdila automatické VIP členství. O tom ale v mailu nemám ani čárku, resp. Nepřišlo nic ohledně cen za služby atd. Předem děkuji za radu. Koukala jsnem na internwt a těšila to před pár lety paní Šlapanská, tuším. Mohu poskytnout email od Be2. Děkuji Štemberová https://www.vasestiznosti.cz/stiznost/18110/vyhruzny-email-od-spolecnosti-be2


Požadované řešení

Prosím o podporu v komunikaci s Be2


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.5.2020 05:56, před 5 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Spotřebitelovi doporučujeme, aby společnost prostřednictvím e-mailu informoval, že nebyl ze strany společnosti řádně poučen o smluvních podmínkách, tudíž byl uveden v omyl, a proto namítá neplatnost automatického prodloužení smlouvy. Spotřebitel by měl rovněž společnost informovat, že neměl v úmyslu platnost smlouvy prodlužovat, smlouva tudíž skončila uplynutím období, na které byla původně sjednána.

Ačkoliv podle našeho názoru dochází k zániku závazku již pouhým uplynutím původně sjednané doby, doporučujeme z preventivních důvodů spotřebiteli závazek (navíc i) vypovědět. Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).

Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitel přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.5.2020 22:49, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com

Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.5.2020 07:58, před 5 lety


Markéta Štemberova

Dobrý den, již druhý den kontaktuji firmu Be2 na email zakaznickyservis@be2.cz a collection@be2.com. Vždy přijde jen odpověď od robota. Dnes jsem vše poslala na výše uvedenou adresu michal.hlavacek@be2.com. O dalším vývoji budu informovat.Děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2020 11:59, před 5 lety

Na základě žádosti spotřebitelky na ni přeřazujeme stížnost, aby mohla doplnit komentář.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.6.2020 12:13, před 5 lety


Markéta Štemberova

Dobrý den, společnost Be2 už samozřejmě nereaguje. Michal Hlaváček reagoval 27.5.2020 (resp. zřejmě robot) tím, že do 5 pracovních dnů se mi ozve agent. Poté mi psala paní Janá Hájková z emailu collections@be2.com a v podstatě mi napsala stejnou informaci jako v "požadavku na zaplacení VIP - předplatného" a to, že částku zaplatit musím, jakmile prý zaplatím, tak členství zruší. Ostatní mé dotazy např. sdělení kontaktu na firmu, které můj případ předali údajně k vymáhání atd. ignorují. Paní Hájkové jsem opět zopakovala mé stanovisko (že nesouhlasím s tím, že prodloužili členství atd. - předloha dopisu od Vás), že to asi přehlédli a že je žádám o vyjádření i na Vás, abychom situaci dořešili. tj. poslední komunikace ze strany Be2 je 27.5.2020. Od té doby jsem jim poslala několik urgencí na tři dostupné emaily a vše ignorují. Bylo by možné je ještě i z Vaší strany nějak zaurgovat, aby se vyjádřili ? I když pochybuji, že to bude něco jiného, že mám zaplatit. Děkuji předem Štemberová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2020 21:11, před 4 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.10.2020 21:59, před 4 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.