Počet nahlášených stížností: | 58 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
1) na stránkách není přehledně uvedená adresa, kam je možné vrátit zboží v zákonné lhůtě
2) na dotaz emailem k možnosti vrácení zboží opakovaně nikdo nereaguje, telefonicky se nelze spojit
3) po hledání v nepřehledném obchodním sdělení lze najít info , že zboží lze vrátit, ale předem je třeba si vrácení domluvit emailem - na ten, ale nikdo opět nereaguje
4) po dalším pátrání lze najít formulář pro odstoupení od smlouvy, který ale obsahuje zásadní chyby ve sdělení - viz
Odstoupení od smlouvy a čestné prohlášení
Oznámení o odstoupení od smlouvy
– You.Cz, Slovanská alej 30, 326 00 Plzeň
- Oznamuji, že dle občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb) tímto odstupuji od smlouvy o nákupu tohoto zboží:
- objednáno dne:
- Jméno a příjmení kupujícího:
- Adresa kupujícího:
– Číslo prodejního dokladu:
Kupující čestně prohlašuje, že pokud mu zde vypsané zboží dorazí,
A) Neprodleně jej odešle na adresu FashionFashion.Cz, You.CZ, Slovanská Alej 30, 326 00 Plzeň, Česká Republika
B)Pošle peníze zpět na číslo účtu:
pro České zákazníky B. Ú 2601310601/2010
Uvede variabilní Symbol (kód Objednávky)
Peníze budou vráceny do 60 ti dní.
Kupní cena má být vrácena:
na bankovní účet číslo:
- Podpis kupujícího
- Datum
Tedy je zde uvedeno, že kupující vrátí zboží na adresu a stejně tak kupující vrátí peníze!
5) při snaze napsat recenzi na stránky tohoto eshopu to není možné! Odkaz je neplatný a tedy nemohu objektvivně napsat svoji zkušeost a varovat osattní kupující!
červené puntíkované šaty neodpovídající velikosti
1) Pomoc s kontaktováním firmy a ev.pomoc s vrácením peněz za zboží
2) Varování ostatních kupujících
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží bez udání důvodu. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.