Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na poště v Holešově byl předán k odeslání dopis se známkou "A" 19.5.2020 a byl mi doručen 26.5.2020. Paní na poště v Č.Budějovicích 10 mi řekla, že běžně se doručuje 2.max.3. den, byla velice ochotná a dala mi tel.číslo na ved.Depa, kde prý zásilky rozdělují a transportují. Při dotazu, zda je normální, že je mi doručen dopis za 7 dní mi nějaký "pubertální" hlas odpověděl, že jo, že je to normální, Tak jsem poděkovala a rozloučila jsem se, protože jsem neměla náladu se dál rozčilovat.Mimochodem to není poprvé.
pozdní doručení dopisu-opakovaně, předplacené časopisy-chodí se zpožděním
Hlavně mi jde o to, aby nám chodily zásilky, tak jak mají chodit, to je včas.
|
Tweet |
Nesplnil-li podnik svou povinnost z uzavřené smlouvy, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman