Počet nahlášených stížností: | 432 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 4 |
16.3.2020 jsem objednala zboží 10 ks roušek za cenu 408 kč (399 + 19 doprava Pošta a ochrana zásilky)kód objednávky: 2020018202. Vše je zaplaceno, ale do dnešního dne jsem neobdržela žádnou zásilku se zbožím. Po urgencích jsem stále ujišťována, že zjišťují, kde je zásilka a komunikují s přepravcem.
Děkuji za radu.
Renata Pavelková
Rouška na ústa 10 ks (odkaz na stránku už neexistuje)
Po mé písemné žádosti vrácení peněz mi bylo napsáno, že to mohu až po obdržení zásilky tak, že ji vrátím. Tedy odstoupení od koupě a vrácení peněz.
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží (spotřebitelka může tohoto svého práva využít i před doručením zboží), je prodávající povinen vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitelka právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.