Společnost


Zelená elektřina s.r.o.

Počet nahlášených stížností:53
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#42645Nedodání vyúčtování za rok 2018-2019 (Stabil energy),za rok 2019-2020(Zelená elektřina)

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 26 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.05.2020, před 5 lety

František Synek

Znění stížnosti

V loňském roce nám vůbec nepřišlo vyúčtování za plyn,pak aniž by se zeptali na souhlas nám pouze oznámili,že jsme od 1.8.2019 u Zelené Elektřiny s.r.o.
Proto podávám stížnost na Stabil Energy s.r.o. a Zelenou elektřinu s.r.o. ,že nám neposlali žádné vyúčtování za rok 2018-19,2019-20-Telefonicky se nelze spojit.


EIC kód odběrného místa 27ZG600Z05926347



Dne 26.5.2020 Synek František


Požadované řešení

Vypořádání za odběr plynu za uplynulé dva roky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2020 09:13, před 5 lety

Pokud spotřebiteli nebylo dodáno vyúčtování (resp. možný přeplatek z vyúčtování nebyl vyplacen včas), měl by spotřebitel uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitele o vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.

Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebiteli náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč a za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování elektřiny ve výši 600 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 24 000 Kč.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se spotřebitel obrátit na Energetický regulační úřad, jenž rozhoduje spory mezi spotřebiteli a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.11.2020 13:56, před 4 lety

Přeplatek byl již zákazníkovi poukázán na účet.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2020 14:04, před 4 lety

Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitele a žádáme ho o potvrzení informace a případné uzavření případu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.12.2020 09:13, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.