Počet nahlášených stížností: | 53 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V loňském roce nám vůbec nepřišlo vyúčtování za plyn,pak aniž by se zeptali na souhlas nám pouze oznámili,že jsme od 1.8.2019 u Zelené Elektřiny s.r.o.
Proto podávám stížnost na Stabil Energy s.r.o. a Zelenou elektřinu s.r.o. ,že nám neposlali žádné vyúčtování za rok 2018-19,2019-20-Telefonicky se nelze spojit.
EIC kód odběrného místa 27ZG600Z05926347
Dne 26.5.2020 Synek František
Vypořádání za odběr plynu za uplynulé dva roky.
|
Tweet |
Pokud spotřebiteli nebylo dodáno vyúčtování (resp. možný přeplatek z vyúčtování nebyl vyplacen včas), měl by spotřebitel uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitele o vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.
Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebiteli náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč a za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování elektřiny ve výši 600 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 24 000 Kč.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se spotřebitel obrátit na Energetický regulační úřad, jenž rozhoduje spory mezi spotřebiteli a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie.
Přeplatek byl již zákazníkovi poukázán na účet.
Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitele a žádáme ho o potvrzení informace a případné uzavření případu.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.