Počet nahlášených stížností: | 560 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 12.3. jsem objednávala a zaplatila 20ks nanovlákenných roušek za 4980,-Kč pod číslem objednávky 102518730. Poté přišla informace, že roušky nedodají a místo nich zašlou respirátory KN95. No dobrá, tehdy byly i tyto respirátory nedostupné. Ale už jen to, že Vám na email nepřijde žádné potvrzení o zaplacení, žádný doklad je varovným signálem. Dle údajů na webu byly respirátory odeslány 26.3., odhadované datum doručení 30.3., mezní termín dodání prý 25.5.!!!!!!! Podala jsem reklamaci na jejich stránkách tak, jak k tomu vybízí sama firma. Nic se nestalo. Nic nepřišlo. Už toho mám plné zuby, že čekáme dva a půl měsíce. Už jsem přes Dtest musela řešit to, že firma nás neustále vybízela k zaplacení fiktivní objednávky, která nikdy nebyla dokončena a dokonce nám zasílala poštou výzvy s hnědým pruhem. Po stížnosti zde na Dtestu tu fiktivní objednávku nakonec stornovali. Firma vykazuje podvodné jednání, což mi potvrdil náš firemní právník. Jsme připraveni podat žalobu, protože to, jakým způsobem tato "nákupní galerie" jedná se zákazníky, je přímo výzvou k podání ideálně hromadné žaloby. Tímto odstupuji od smlouvy pod číslem objednávky 102518730 a žádám o navrácení částky 4 980,- Kč na číslo účtu 305078001/5500. Předem děkuji.
Nanorouška/respirátor
Odstoupení od smlouvy a vrácení peněz viz text výše.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Hromadné podání (hromadná žaloba) bohužel není v ČR zatím možná, protože doposud nebyl přijat zákon, který by takový postup umožňoval.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
požadavek na vrácení peněz jsme zadali do systému.
Peníze vracíme v zákonné lhůtě, tedy maximálně do 14 dnů od zadání požadavku. Uděláme vše proto, abychom Vám je zaslali co nejdříve to bude možné.
Děkujeme za pochopení a přejeme Vám pěkný den.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Peníze byly připsány na účet do slibovaných 14 dnů. Tímto děkuji dTestu za zprostředkování mé stížnosti. Bez této možnosti by řešení nepřišlo tak "rychle".
Dobrý den, paní Valentinová,
děkujeme za informaci ohledně obdržení částky na Váš účet. Vaše spokojenost je naším cílem.
Hezký den přeje,
Lucka B.,
PoštovnéZDARMA.cz