Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
20.5.2014 jsem i objednal u firmy on-line obchody s.r.o. 3 kusy kobercu. Dne 21.5 jsem vlozil na ucet 22.000 kc. V dodaci lhute bylo napsano 2 az 3 tydny dodani. 28.7 jsem volal panu K. K., ktery firmu zastupuje v odd.on line prodej. Ten mi rekl, ze zbozi bude pristi tyden. Dalsi tyden nic. Znovu jsem volal zminene osobe a ta mi vysvetlovala, ze to je zbozi z Holandska a ze musim vyderzet. Pak mi sdelil, ze maji v dane zemi dovolenou takze zase nic. Rekl jsem mu, ze chci odstoupit a penize zpet. On souhlasil. Dne 8.8 jsme si rekli, a vymenili i nejake sms, ze mi vrati penize. Od te doby jen slibuji, ze mi ty penize poslou. Nic se nedeje !!!!!
Vraceni penez.
|
Tweet |
Kupní smlouva byla uzavřena a smluvní strany byly zavázány si vzájemně plnit. Spotřebitel kupní cenu již uhradil, prodávající měl povinnost dodat zboží ve sjednané době.
Nebylo-li zboží v této době dodáno, měl spotřebitel poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k plnění. Lhůtu lze poskytnout i mlčky. Po marném uplynutí lhůty lze od smlouvy odstoupit. Veškerou komunikaci doporučejeme vést písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou.
Spotřebitel nám sdělil, že mu byly dnes peníze vráceny. Stížnost tedy uzavíráme.