Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dva dny očekávám důležitý balíček, číslom zásilky je 01076249415 jsem celé dny doma. Řidič volal , byla jsem v obou příopadech na zahradě, nedoběhkla jsem k teleonu včas. Ihned jsem mu volala zpátky, řidič telefon nezvedal , několikrát!!! To samé se opakovala následující den, po několika sms mi řidič odpověděl, že není info linka , a že si mám zavolat na centráklu, to jsem udělala zvedla to paní operátorka Katěřina J. a arogantním způsobem mi vysvětlila, že řidič byl gps na adrese a že není povionnem mi zvedat telefon. Přestože mi popřála krásný den, arogance byla jasná.
Dohledala jsem , že na balíčku je špatná adresa.... mělo tam být E141, ale to nic nemění na tom, že by řidč mohl zvednout telefon a on i dipečerka by měli být vstřícní.
Byla bych ráda kdybyste kontaktovali odesílatele a pokusili se mi balíček znovu a řádně doručit. Adresa je Mladovice č.evidenční 141
S pozdravem Jana Chmelová
Balíček od firmy Hm, se špatnou adresou 0107629415
Kontaktovat odesílatele a pokusit se znovu o řádné doručení, možná vysvětlit řidiči, že když někdo nebere telefon hned , byl by dobré zavolat znovu nebo vzít telefon. O dipečerce jsem napsala své, to je Vaše věc je to vaše vizitka.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.