Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
již několikrát jsem navštívila Rossmann ve Slaném, po každé se mi stalo, že jsem nenašla to, co jsem potřebovala, přestože to bylo v akčním letáku. Tato situace se poslední rok často opakovala.
Dále jsem si všimla, že některé produkty, co tam jsou prodávány jsou prošlé, to poznáte nejvíce na konzistenci produktů (všimla jsem si toho u laků na nehty, kde se sráží tekutina a obdobný problém je i u korektorů a makeupů).
Dalším problémem je nepříjemná obsluha, u pokladen vždy dlouho čekám a ochranku provádí dvě ženy, které dle mého nejsou schopny, jakkoli čelit případným zlodějům (jedna je starší zhruba 60 let, ta je většinou ochotná i pomoci s výběrem zboží, druhá je mladá, velice štíhlá a její působení na prodejně působí velmi nepříjemným dojmem - neustále člověku leze za zády, nejsem člověk, co by někdy něco kradl a podobné chování mě uráží!)
Doufám že si z mé stížnosti něco vezmete.
S pozdravem
Požadovala bych aby na prodejně ve Slaném nebylo zákazníkům dostupné prošlé zboží.Dále požaduji aby mi paní (popis:velice štíhlá ,modré vlasy,bílá košile,otrhané džíny ) z ochranky nelezla mě a jiným lidem přímo za zády. U pokladen bych požadovala více prodavaček ,ne vždy jen jednu.
|
Tweet |
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
K trvanlivosti kosmetických přípravků vizte i článek dostupný z: https://www.dtest.cz/clanek-6080/pravidla-oznacovani-kosmetickych-pripravku. V případě, že jsou zakoupeny výrobky s neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.